Salı 14.07.2020 09:08
Son Güncelleme: Salı 14.07.2020 09:12

Son dakika haberi: Survivor Evrim ve Berkan arasında gerilim... Survivor'da "Naylon Kumaş" benzetmesi tansiyonu yükseltti!

Survivor 2020 finali yaklaşırken yarışmadan geçtiğimiz akşam bir son dakika haberi geldi. Programda eski yarışmacılarla yüzleşen final dörtlüsünden Berkan'a Evrim'in sözleri izleyenleri şaşkına çevirdi. Evrim Keklik kendisine "naylon kumaş" ifadelerini kullanan Survivor yarışmacısı Berkan Karabulut'a bu sözlerini açıklamasını isterken ikili arasında iplere gerildi. İşte Survivor finali yaklaşırken canlı yayından gelen son dakika haberinin detayları…

Son dakika haberler… Survivor'da geçtiğimiz akşam eski yarışmacılarla yüzleştirilen final dörtlüsünden Berkan Karabulut ve Evrim Keklik arasında gergin dakikalar yaşandı. Evrim Keklik, Berkan ile yaşadığı tartışma sonrası geçmiş bölümlerde kendisine "naylon kumaş" benzetmesi yapan Berkan'a bu ifadeyi açıklaması yönünde bir soru yöneltirken canlı yayında tansiyon yükseldi. İşte Survivor canlı yayında yaşanan yüzleşme sonrası gelen son dakika haberinin detayları…

SURVİVOR BERKAN VE EVRİM ARASINDA "NAYLON KUMAŞ" GERİLİMİ!

Survivor yarışmasının elenerek adaya veda etmek zorunda kalan ismi Evrim Keklik geçtiğimiz akşam programın canlı yayınında Berkan Karabulut'a bir soru yönlendirdi. Kendisine "Naylon Kumaş" benzetmesi yapan yarışmacıya bu tabiri neden kullandığını sorunca ortalık karıştı…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.