Giriş Tarihi: 7.10.2011

Tarihi Otel pembeye büründü

Pera Palace, Estée Lauder'in 18 yıldır meme kanserine dikkat çekmek için yürüttüğü 'Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyası' kapsamında, Harper's Bazaar'ın katkılarıyla pembeye büründü.
Kampanya; Estée Lauder Türkiye Genel Müdürü Ahmet Ramiz, Harper's Bazaar Genel Yayın Yönetmeni Eda Göklü, Pera Palace Genel Müdürü Pınar Kartal Timer ve Memeder Kurucu Üyesi Vahit Özmen'in ev sahipliği yaptığı bir davetle start aldı. Kampanyaya destek vermek için gelen davetliler, yakalarına pembe kurdele taktı.
Otel çalışanları da bu ay pembe kurdele takıp misafirlerini meme kanseri hakkında bilgilendirecek.
Kampanyaya emeği geçen herkesin eline sağlık...
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.