Salı 17.08.2016

Tasma kolyeler geri döndü

90'lı yıllardaki choker stili kolyeleri hatırlıyor musunuz? Plastik materyalli, streç tasmalar 90'lara damgasını vurmuş, günlük yaşamın ve özel davetlerin vazgeçilmezi olmuştu. Bu nostaljik parça, bugünlerde moda sahnesine geri döndü.
Nasıl kombinlendiğini bile hatırlamakta güçlük çektiğimiz bu kolyeler, bu yaza ve sonbahara imzalarını atmak üzere karşımızdalar.
Yenilenen choker kolyeler, yalnızca plastikten ibaret değil.
Metal, deri, kumaştan yapılmış ya da taşlarla süslü olanları var. Bu tasma kolyeler; 90'larda grunge havasını yansıtsa da, şimdi lüks detayları ve görünümleriyle şık kadınlara hitap ediyor.
Bu değişimden çok mutlu olduğumu söylemeliyim.
YILDIZLARIN DA TERCİHİ
Taylor Swift, Kate Hudson ve Rosie Huntington- Whiteley gibi isimlerin kırmızı halıda sıkça tercih ettiği choker kolyeleri en çok Rihanna ve Kendall Jenner'da görüyoruz. Son dönemde gece-gündüz bu tarz bir kolyeyle görüntülenen Kendall Jenner; bıkana kadar choker'dan vazgeçmeyecek gibi görünüyor. Rihanna içinse bu kolyeler yeni bir trend değil, zamansız stilin bir parçası gibi.
Asi ve çekici bir görünüm vâdeden tasma kolyelerden bir tane değil, gece ve gündüz kullanmak için birkaç çeşit edinmenizi tavsiye ederim. Trendi kaçırmayın, pişman olmayın derim.
HEMEN DENEYİN
Evinizde bulunan bir kurdeleye ya da boynunuzu rahatsız etmeyecek bir ipe, en sevdiğiniz kolye ucunu geçirin ve boynunuzun arkasında bir fiyonk atın. İşte bu kadar; choker kolyeniz hazır!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.