Perşembe 16.06.2017
Son Güncelleme: Perşembe 15.06.2017

Türk dönerinin büyük atılımı

Marka iletişimine yılın ilk dört ayında 4 milyon TL tanıtım yatırımı yapan Bereket Döner, Türk dönerini dünyaya taşıyor. Sektörde 30'uncu yılını kutlayan Bereket Döner; yürüttüğü reklam kampanyası sayesinde liderliğini pekiştirdi. Bereket Döner CEO'su Muhammet Nezif Emek, 4 milyon liralık reklam yatırımı ile satışların yüzde 50, büyüme çapının da yüzde 20 arttığını açıkladı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.