Cuma 25.01.2014
Son Güncelleme: Cuma 24.01.2014

Türkiye'deki müşterilerimiz şık ve stil sahibi

Sosyetik kadınların da yoğun ilgi gösterdiği COS'un genel marka sorumlusu Marie Honda: Türk müşterilerimiz kaliteli ve stil sahibi

H&M grubunun üst gelir düzeyini hedefleyen COS, yani Collection of Style markası, geçtiğimiz yıl Zorlu Center'da Türk müşterilerle buluştu. Marka; yalın, klasik ve şık kimliğiyle dünyaca ünlü modaevleri Jil Sander ve Celine'e benzer bir çizgide değerlendiriliyor. Böyle olunca COS, İstanbul cemiyet hayatından da birçok kişinin ilgisini çekti. Biz de COS'un genel marka sorumlusu Marie Honda ile marka ve Türkiye pazarı hakkında konuştuk:
COS'u anlatan anahtar kelimeler; zamansız, modern ve fonksiyonel…
Müşterilerimiz; bizim, tasarımcı butikleri ve sokak modası arasındaki boşluğu doldurduğumuza, bir çeşit köprü olduğumuza inanıyor.
2000 senesinde H&M'de satın alma asistanı olarak çalışmaya başladım. 2008 yılında da COS ekibinin Erkek Giyim Satın Alma bölümüne dahil oldum.
TÜRKİYE'DE BİR SÜRE ÇALIŞTIM

H&M için çalışırken kısa bir süreliğine İstanbul'da yaşadım, o yüzden COS'un Türkiye mağazası için Eylül'de ülkenize geldiğimde çok heyecanlandım.
İstanbul; hayat dolu ve heyecan verici bir şehir ve markamızın Türkiye'ye uzanması bizim için yeni bir sayfanın başlangıcı oldu. Hatıralarım olan bir ülkeye dönmek beni çok mutlu etti.
Marka için lokasyon çok önemli; müşterilerimize en iyi şekilde hizmet verebilmek üzere konumlandırılmak ve temsil edilmek istiyoruz. Zorlu Center'ın sınırları içinde olan ilk COS mağazamızın yerinden çok memnunuz.
Türkiye'de markamızın çok olumlu bir şekilde karşılandığını biliyoruz; bu da bizi çok mutlu ediyor. Tasarımı, kalitesi ve fiyat uygunluğu ile COS'un geniş kitlelere hitap edeceğini umuyoruz.
Türk müşterilerimiz; stil sahibi ve özgüvenli. Birçok ülkede olduğu gibi Türkiye'de de sanattan, aktüaliteden ve dünyadaki gelişmelerden haberdar ve şık insanlar bizim markamızdan giyinmeyi tercih ediyor.
KIYAFETLERİMİZ SEZONLUK DEĞİL
COS olarak bakış açımız öncelikle gerekli parçaları doğru seçmek ve daha sonra sezonluk parçaları bu parçaların yanına eklemektir. Bizce demirbaş parçalar; beyaz bluzlar, siyah ve lacivert pantolonlar, jean ve deri ayakkabıları içermeli ama bunlarla sınırlı kalmamalıdır. Her şeyden önce kişi kendisi için giyinmeli ve kendisini rahat ve güvende hissetmelidir.
Kıyafetlerimizin sezonluk değil, sürekli giyilebilecek klasikler olmasını hedefliyoruz. Ancak bunu yaparken tasarımcılarımızın trendlerden ilham almasını istiyoruz. Ortaya çıkan kıyafetlerin, müşterilerimiz tarafından rahat bir şekilde kullanılabilmesi en büyük hedefimiz.
BU KIŞ KADİFELERE SARILIN
Henüz kış bitmeden muhakkak dolabınıza bir kadife elbise ekleyin. Çoğu zaman ağır bir havası olan kadifeleri, bu sezon ünlü modaevleri olabildiğince şık ve romantik bir havaya sokmayı başardı. Farklı renklerde ve farklı kesimlerde tasarlanan kadife giysiler; yıldızlara hem seksi, hem de iddialı bir hava katıyor. Naya Rivera, kahverengi tonlarındaki kadife elbisesiyle seksi bir havaya bürünmeyi başarmış. Florence Welch ise gri tüllü, üstü taş ve çiçek detaylarıyla tamamlanmış elbisesiyle hoş ve romantik bir hava yakalamış.
TAÇLAR DÖNÜYOR
Bir dönem başımızdan çıkartmadığımız sade ve sevimli taçlar, yeniden moda oluyor. Aralarında Amy Adams'ın da bulunduğu birçok ünlü isim, metal ve özellikle zigzag şeklindeki siyah taçları kullanmaya başladı. Ünlüler bu taçlarla davetlere de gitmekten çekinmiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.