Giriş Tarihi: 13.10.2018

Türkiye’nin en sevilen markası seçildi

MEDIACAT ve Ipsos tarafından gerçekleştirilen Lovemark araştırmasının Sofra- Mutfak&Züccaciye kategori birincisi belli oldu. Tüketicilerine verdiği değer ile birinci seçilen Karaca, Türkiye'nin en sevilen markaları arasındaki yerini aldı. Türkiye'nin sevilen markalarının belirlendiği araştırmada, 22 farklı kategoride değerlendirme gerçekleştirildi. 3090 kişinin katılım sağladığı araştırma sonuçları, sevilen markaların belirlenmesine yardımcı oldu. Farklı bakış açısı ve kendine özgü yaratıcı ürünleriyle dikkat çeken Karaca, kendi kategorisinde ilk sıraya yerleşti. Tasarımlarla farklılaşma yaklaşımını benimseyen Karaca; kalitesini Ar-Ge çalışmalarıyla, piyasa algısını ise özgün fikirleriyle pekiştiriyor. Dünya markası olma vizyonuyla çalışmalarını sürdüren Karaca, Türkiye'nin en sevilen markaları arasında yer alarak hedeflerine ilerliyor. Markalaşmaya çok büyük önem veren firma, kullanıcılarına işlevsel ürünleri sunarken, katma değer de sunarak fark yaratıyor. Araştırmada, ilk defa değerlendirmeye alınan Sofra- Mutfak&Züccaciye kategorisinin lideri olan Karaca, ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.