Perşembe 20.09.2013

Yaz sezonuna damga vurdu

Online Yönetim Platformu MeaMinds'a göre; sosyal medyada yaz aylarının en çok konuşulan yarışması; ATV'de yayınlanan 'Kapanmadan Kazan' oldu

Türk teknoloji şirketi Proline'ın geliştirdiği Online Yönetim Platformu MeaMinds, yaz sezonunda sosyal medyada en çok konuşulan yarışmaları belirledi. Twitter, Facebook, Google Web ve youTube gibi sosyal ağları yaz sezonunda tarayan MeaMinds platformu; hangi yarışmanın ne kadar konuşulduğunun yanı sıra; yapılan yorumların ne kadarının olumlu, olumsuz ya da nötr olduğunu da hesapladı.
358 KEZ ADINDAN SÖZ ETTİRDİ

ATV'de yayınlanan ve sunuculuğunu ünlü oyuncu Murat Serezli'nin üstlendiği 'Kapanmadan Kazan'; yaz sezonunda sosyal ağlarda en çok konuşulan yarışma olmayı başardı. Şu sıralar hafta içi her gün atv ekranlarında yayınlanmaya devam eden 'Kapanmadan Kazan' yarışmasından sosyal medyada tam 358 kez bahsedildi. Yarışma, yüzde 66 oranıyla Twitter'ın da en çok konuşulan yarışması oldu. 'Kapanmadan Kazan'ı sırasıyla 'Kızma Kazan' (130), 'Tuhaf Taksi' (113), 'Çılgın Teyzeler' (98), 'Kızlar ve Anneleri' (91) ve 'Kapış Kapış' (88) izledi.
KONUŞAN KADINLAR!
MeaMinds platformu, sosyal medyada en çok konuşulan konuların cinsiyetlere göre dağılımlarını da belirledi.
WEB REVAÇTA!
Yapılan analize göre; yaz sezonunda yarışmalar hakkında en çok yüzde 74 oranıyla kadınlar konuştu. Yarışmalar hakkında yapılan yorumların yüzde 94'ü internet üzerinden geldi. Mobil platformların kullanılma oranı ise sadece yüzde 6.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.