Giriş Tarihi: 4.7.2021 09:42 Son Güncelleme: 4.7.2021 09:43

Yazar Alev Alatlı’dan çarpıcı açıklamalar! ‘Trump, Hollywood’un gücünü anlayamadı ve gitti’

Yazar ve akademisyen Alev Alatlı, Turkuvaz Kitap’tan çıkan Suç Ortağı Hollywood kitabında Hollywood’un esas işlevi üzerine ezber bozan tespitler yapıyor. Alatlı “Amerika’da Hollywood dördüncü güç. Şimdi uçuyor bu kadın diyecekler ama Trump, Hollywood’un gücünü anlayamadı, endüstriyle ters düştüğü için seçimi kaybetti” diyor

"1920'lerde, haftada 20-30 milyon Amerikalı sinemaya gidiyordu; 1930'larda bu sayı haftada 110 milyon seyirciye çıktı. 1896'dan 1950'li yıllara kadarki süreçte, ülke halkının bir numaralı eğlencesi olmasının ötesinde, Amerikan kültürünün lokomotifi oldu, sinema. Amerikalıların giyim kuşamlarını, davranışlarını, konuşma biçimlerini, hatta aşk ve evliliğe ilişkin tutumlarını şekillendirdi." Yazar ve akademisyen Alev Alatlı, Turkuvaz Kitap'tan çıkan Suç Ortağı Hollywood kitabında bu tespiti yaptıktan sonra bu şekillendirmenin sadece Amerikan toplumu için geçerli olmadığını, Hollywood'un dünya üzerinde de etkili olduğunu anlatıyor tane tane. Yetmiyor Hollywood'un ABD sisteminde nasıl bir işlevi olduğu yazıyor. Bir toplumu dizayn ettiğini daha da ötesi bu sisteme alternatif üretme noktasında Amerikan halkının etkisizleştirildiğini belirtiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.