Salı 23.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 23.06.2015 16:53

Yeni Malatyaspor Taraftarı Passolig’e 1 Haftada 312 Başvuru Yaptı

Yeni Malatyaspor taraftarları, 1 hafta önce satışa sunulan taraftar stat giriş kartı Passolig’e 312 başvuru yaptı.
PTT 1.Lig için hazırlanan elektronik bilet Passolig’in satışa sunulmasının ardından Yeni Malatyaspor taraftarı internet üzerinden kısa sürede e-bilet Passolig’e ilgi göstermişti. Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) geçen yıl başlattığı Passolig uygulamasında Galatasaray en fazla başvuru yapan kulüp durumunda. PTT 1.Lig’in yeni takımı Yeni Malatyaspor Kulübü’nün de geçtiği Passolig uygulamasında futbolseverlerin stat giriş çıkışlarında sorun yaşamamaları ve şiddet olaylarının önüne geçilmesi amaçlanıyor.
Başvuruları internet üzerinden yapılan Passolig’e Yeni Malatyaspor taraftarı 1 hafta gibi kısa bir sürede 312 başvuru yaptı.
Yeni Malatyasporlu taraftarların yeni sezon için transferde açıklanacak isimlerle birlikte Passolig başvuru sayısını arttıracağı tahmin ediliyor.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Malatya Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Malatya Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

MALATYA HAVA DURUMU

5 Mayıs 2024 Pazar

14 º

14 º / 7 º
Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.