Perşembe 02.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Cuma 03.07.2015 11:12

Yeni Malatyaspor Taraftarı Passolig’e 2 Haftada 516 Başvuru Yaptı

Yeni Malatyaspor taraftarları 2 hafta önce satışa sunulan taraftar stat giriş kartı Passolig’e 516 başvuru yaptı.
PTT 1.Lig için hazırlanan elektronik bilet Passolig’in satışa sunulmasıyla birlikte internet üzerinden başvurular alınmaya başlanmıştı.
Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) geçen yıl başlattığı Passolig uygulamasında Galatasaray en fazla başvuru yapan kulüp durumunda. PTT 1.Lig’in yeni takımı Yeni Malatyaspor Kulübü’nün de geçtiği Passolig uygulamasında futbolseverlerin stat giriş çıkışlarında sorun yaşamamaları ve şiddet olaylarının önüne geçilmesi amaçlanıyor.
Başvuruları internet üzerinden yapılan Passolig’e Yeni Malatyaspor taraftarı 2 haftada 516 başvuru yaptı.
Yeni Malatyasporlu taraftarların transferde Nijeryalı Sunday Mba’ya imza attırılması ve alınması gündemde olan isimlerin açıklanmasının ardından Passolig başvuru sayısını arttırdı.
Taraftara Passolig çağrısında bulunan Yeni Malatyaspor Kulüp Başkanı Adil Gevrek, "Passolig’de biraz zayıf kalmışız” dedi.
Gevrek yaptığı açıklamada, “Sezona başlamasına henüz zaman var. Taraftarlarımızın stadyumu dolduracaklarına inanıyorum. Uzun zaman sonra yakalanan birlik ve beraberlik ortamının kaybedilmemesini istiyoruz. Bu anlamda taraftarlarımıza Passolig alın ve takımınıza sahip çıkın diyorum. Taraftarımıza güveniyorum" şeklinde konuştu.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Malatya Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Malatya Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

MALATYA HAVA DURUMU

6 Mayıs 2024 Pazartesi

13 º

13 º / 8 º
Kuvvetli Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.