Perşembe 10.01.2013

ABD sağlık Ataşesi Çinal'dan Bursa'ya 'cennet' benzetmesi

Bursa Sağlık Turizmi Derneği (BUSAT) Yönetim Kurulu üyesi Ayşe Alagöz, ABD Sağlık Ataşesi Prof. Dr Adnan Çinal'ı makamında ziyaret ederek, BUSAT ve Bursa'daki sağlık turizmi yatırımları hakkında bilgi verdi. Alagöz'ü makamında kabul eden Çinal, Bursa'nın termal ve geriatri alanında ön plana çıkabileceğini ve potansiyeliyle tam anlamıyla bir cennet olduğunu belirtti. Prof. Dr. Adnan Çinal, dünyada 100 milyar dolarlık küresel sağlık turizmi pazarında Türkiye'nin payının giderek arttığına dikkat çekerek, "Türkiye'deki yetişmiş insan gücü, genç nüfusu, kaliteli ve iyi hizmet anlayışının yanı sıra, coğrafi konumunun getirdiği avantajlar, sıcak su kaynakları ve iklim de bu tercihlerde etkili olmaktadır" dedi.

HER ŞEY YÜKSEK KALİTEDE

Türkiye'nin sağlık turizmi ve yaşlı turizmde büyük bir potansiyeli olduğuna dikkati çeken Çinal, sağlık turizmi sektörünün her yıl yüzde 6 ila yüzde 12 arasında büyüdüğünü kaydetti. Türkiye'de kamu ve özelde toplam 240 kalp merkezi bulunduğunu anlatan Çinal, "Bizde yapılması gereken her şey yüksek kalitede yapılıyor. Avrupa'da bir koroner bypass olmak için hasta 6 ay bekletiliyor. Bizde ise bugün anjiyo olun ertesi gün ameliyat olabilirsiniz. Amerika'da bile bu kadar iyi sağlık hizmeti yok" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.