Giriş Tarihi: 8.03.2013

Tekstilcinin yüzü gülüyor

UTİB rakamlarına göre şubat ayında tekstil ihracatı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4.41 arttı

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) şubat ayı ihracat rakamlarını açıkladı. Açıklanan rakamlara göre geçen yıl aynı döneme göre ihracatta yüzde 4'ün üzerinde artış gerçekleşti. Geçtiğimiz yılı Türkiye ortalamasının yüzde 10 üzerinde artış ile kapatarak 1 milyar 231 milyon 500 bin dolar ihracata ulaşan, 2013'ün ilk ayında yüzde 23,90 ihracat artışı gerçekleştirerek yıla iyi bir başlangıç yapan UTİB, şubat ayında da ihracatını artırdı. Yılın ilk 2 ayında, geçen yılın ocak ve şubat ayları toplam ihracatını bu yıl yüzde 13,48 oranında artırarak 214 milyon 603 bin dolar rakamına ulaşan UTİB, 12 aylık ihracatını ise yüzde 9,29 artırdı. UTİB, ihracatta 1 milyar 235 milyon 721 bin dolara ulaştı. Birlik olarak 2013 hedeflerini 1.4 milyar dolar olarak belirlediklerini açıklayan Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) Başkanı İbrahim Burkay, geçen ay yüzde 23,90'lık bir artışla 109 milyon 68 bin dolar ihracat gerçekleştirildiğini söyleyerek, "Yeni yıla iyi bir başlangıç yaptık. Şubat ayını ise yine yükselen ihracat oranımızla 105 milyon 535 bin dolar ile geride bıraktık. Hedeflediğimiz 1.4 milyar dolarlık yıl sonu hedefimize kararlı ve emin adımlarla ilerliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.