Pazar 07.04.2013

İş dünyası 2023 hedeflerine hazır

Bursalı sanayici ve işadamları "2023 vizyonu" için buluştu. "Artık çocuklar gibi isteme, ağlama devri bitti" diyen sanayiciler ortak vizyonda birleşti

Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) Başkanı ve Bursa 2023 Platformu Sözcüsü İbrahim Burkay'ın ev sahipliğinde Anadolu Et lokantasında buluşan işadamları platforma tam destek mesajı verirken, Bursa'nın ekonomik vizyonunu belirleyecek düşüncelerini ve projelerini de paylaştılar. Hızlı bir şekilde değişen dünya konjonktüründe Bursa'nın oyunu iyi oynayan değil, kurgulayan kentler arasında olması gerektiğini belirten Bursa 2023 Platformu Sözcüsü İbrahim Burkay, "İş dünyası Bursa 2023 Platformu etrafında kenetlendi. Vizyonumuzu ve projelerimizi ulaşabildiğimiz herkese anlatabilirsek, tüm Bursa bu platform etrafında kenetlenecektir" diyerek bu işi başarabileceklerinden emin olduğunu söyledi. Bursa'nın önde gelen 30 OSB, SİAD ve STK temsilcisinin buluştuğu toplantıya yurtdışı ve şehir dışı programlarından dolayı katılamayan işadamlarının da olduğunu belirten İbrahim Burkay, bu birlikteliğin sinerjiye dönüşerek Bursa'nın mevcut kaynaklarının doğru kullanılması halinde, dünyanın en önemli ekonomik merkezlerinden bir olabileceğinin altını çizdi.
'AYNI ŞARKIYI SESLENDİRMELİ'
Teknoloji, havacılık ve uzay sanayisinde Bursa'nın merkez hale getirilmesinin stratejik önemi üzerinde duran Burkay, "Artık çocuklar gibi isteme, ağlama devri bitti. Bizler hedeflerimizi kendimiz belirlemeliyiz. Hedefleri belirlerken de vizyon çok önemlidir. Ülke vizyonunla paralel olarak hareket etmeliyiz. İş hayatında proje gereklilik, vizyon ise yeterliliktir" dedi. Bursa 2023 Platformu üyesi OSB, SİAD ve STK'ların proje ve hedeflerini rapor haline getirmeye başladıklarını ifade eden İbrahim Burkay, Bursa 2023 Platformu'nun yapacağı her çalışmanın 2023'e giden yolda Bursa'nın yol haritasına katkı sağlayacağını dile getirerek; "Çocuklarımızın kişi başı milli geliri 35 - 40 bin dolar olduğu bir şehirde yaşadığını hayal etmek kimi mutlu etmez. Bunun için işbirliği, koordinasyon ve senkronizasyon şart. Bursa aynı şarkıyı tek bir ritimle seslendirmeli" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.