Cuma 20.09.2013

Kara sezon gibi

Bursaspor sezona hem Avrupa'da hem de ligde umduğu gibi başlayamadı

Sezona hem Avrupa'da hem de Spor Toto Süper Lig'de başarı hedefleyerek başlayan Bursaspor'da işler şu ana kadar istenildiği gibi gitmiyor. İlk olarak UEFA Avrupa Ligi'nde Vojvodina'ya elenen yeşil beyazlılar, ligde geriye kalan 4 haftada topladığı 4 puanla hayal kırıklığı yaşatmaya devam etti. Timsah, ligde en son bu kadar kötü bir başlangıcı küme düştüğü 2003-04 sezonunda yaşamıştı. Bu sezona hem Avrupa'da hem de ligde umduğu gibi başlamayan ve yokları oynayan Bursaspor'da önemli bir geriye gidiş yaşanıyor. Vojvodina'ya elenerek taraftarına hayal kırıklığı yaşatan yeşil beyazlılar, 4 haftası geride kalan Spor Toto Süper Lig'de de sadece 4 puan toplayabildi. Timsah, geride kalan son 10 sezonun en kötü başlangıcını da yaptı. Bursaspor en son, kara sezon olarak hatırlanan 2003-04 sezonunda ilk 4 haftayı 2 puanla geçmişti. O dönemde büyük tepkiler toplayan yeşil beyazlılar, 34 haftanın sonunda küme düşmüştü. Timsah, daha sonra hem bir alt ligde hem de Süper Lig'de 4 haftalık süreçte hiç bu kadar kötü performans sergilemedi.
SON 10 YILIN EN KÖTÜ PERFORMANSI
Küme düşülen sezonda sadece 2 puan toplayabilen Bursaspor, sonraki sezonlarda iyi başlangıçlar yaptı. Yeşil beyazlılar, küme düştükleri sezon dahi kalesinde 5 gol görürken bu sezon 7 kez rakibe kalesini açtı. Bursaspor, henüz 3 gol kaydederken, bu istatistik de 2006-07 sezonuyla birlikte son 10 yılın en kötüsü olarak kayıtlara geçti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.