Cuma 20.09.2013

Zeytin alımı başlıyor

Bursa merkezli Marmarabirlik, 2013-2014 kampanya dönemi için rekolte beyan tarihlerini açıkladı. Buna göre beyanlar 23 Eylül- 30 Ekim 2013 tarihleri arasında yapılabilecek

Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, bu süre içinde ortakların beyan edeceği rekolte miktarının, ortaklık giriş beyannamesindeki taahhüt miktarından fazla olamayacağını belirtti. Asa, "Bu dönemde rekolte beyan etmeyen ortaklardan, ana sözleşme gereği ürün alınmayacaktır" dedi. Asa, Marmarabirlik ve bağlı 8 kooperatifte yaklaşık 30 bine yakın ortak bulunduğunu, ortakların rekolte beyanı verirken dikkat etmeleri gerektiğini, aksi takdirde ürün alımı ve planlamayla ilgili sıkıntıların yaşanacağını kaydetti.
'YOK YILI' KALMADI
Geçtiğimiz yılın zeytin üretiminde istendiği gibi geçmediğini ifade eden Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, "Geçtiğimiz yıl bilhassa Bursa bölgesindeki kooperatiflerimizde, yok yılı olmasına rağmen 23 bin ton ürün alımı gerçekleşti. Toplamda ise 45 bin ton ürün alımı yapıldı. Bundan anlaşılıyor ki zeytinde var yılı, yok yılı kavramı kalmadı" diye konuştu. Hidamet Asa, 2013-2014 yılı ürün alım kampanyasıyla ilgili yaptığı değerlendirmede, rekoltenin geçen yıla göre yüksek olduğunu, bu nedenle kooperatif ortaklarının gerçekçi beyan verme konusunda uyarıda bulundu. Asa, 1 Ocak 2003'ten sonra herhangi bir nedenle ortaklıktan çıkarılanların da Marmarabirlik Yönetim Kurulu'nun af kararı gereğince rekolte beyanı verebileceklerini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.