Cuma 28.03.2014

Bursa Kitap Fuarı'nı 293 bin kişi ziyaret etti

Tüyap Bursa Fuarcılık tarafından Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliği, KOSGEB, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası ve Bursa Büyükşehir Belediyesi, Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Uludağ Üniversitesi'nin desteğiyle gerçekleştirilen Bursa 12. Kitap Fuarı ve Bursa Eğitim Fuarı, her yıl olduğu gibi bu yıl da yoğun ziyaretçi ilgisiyle karşılaştı. Fuarı bu yıl 293 bin okur ziyaret etti. Bursa'da "Kitap Baharı"nı estiren fuara, 280 yayınevi ve sivil toplum kuruluşu katıldı. Fuarın ziyarete açık olduğu dokuz gün süresince söyleşi, panel, şiir dinletisi, okuma saatleri ve çocuk etkinlikleri gibi 80 kültür etkinliği ve imza günlerinde 500 yazar okurlarıyla buluştu. Bursa Kitap Fuarı ile eş zamanlı olarak 10 yıldır düzenli olarak 2 kat büyüme ile ziyarete ziyarete açılan ve ilgiyle takip edilen Bursa Eğitim Fuarı, üniversitelerden meslek yüksek okullarına, özel ve kamuya ait eğitim kurumlarından anaokullarına, dil kurslarından eğitim araç gereç firmalarına kadar geniş konseptiyle dikkat çekti. 190'a yakın temel eğitim, orta öğretim, mesleki ve teknik öğretim ve özel öğretim veren kurumların katılımıyla Salon 1 ve 3'te hazırlanan Bursa Eğitim Fuarı ile ziyaretçiler tüm eğitim olanakları hakkında aynı anda bilgi edinme fırsatını yakaladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.