Cuma 18.04.2014

Tıraş aynı ama koltuk sınıf atladı

Bursa'da kadın ve erkek kuaför ekipmanları üreten firmalar işyerini yenilemek isteyen berbere 3 ay sonraya gün vermeye başladı

Bursa'da 30 yıldır sektörde faaliyet gösteren Yavuz Ticaret Yönetim Kurulu Başkanı Selim Demirci, daha önce ayda 2 ya da 3 sipariş alırken, şimdi gece gündüz çalışmalarına rağmen siparişlere yetişemediklerini söyledi. Demirci, "Artık insanlar tıraş olurken konforu tercih ediyor. Berber dükkânları 5 yıldızlı otel odalarından daha konforlu hale geldi. Tabii bu değişime ayak uydurmayan işletmeler müşteri kaybedince bizim kapımızı çalmaya başladı" dedi.
GECE VARDİYASI BAŞLADI
Üretim kapasitesini en üst seviyeye çıkartıp gece de üretime başladıklarını anlatan Demirci, berberlerin kendilerine gelerek dükkânlarını baştan aşağı yenilediklerini ayrıca deri koltuk ve cam lavabo istediklerini ifade etti. Müşterilerinin tepkileri üzerine işyerlerine özen göstermeye başlayan berberlerin böylece Avrupa standartlarını yakaladıklarını belirten Demirci, köy berberlerini bile masaj koltuğu siparişi verdiklerine dikkat çekti. "Tıraş aynı ama koltuk değişti" diyen Demirci, gelinen noktada artık müşterinin berberin nasıl tıraş ettiğine değil koltuğu rahat mı lavabosu temiz mi diye baktığını söyledi. Demirci, "Son 3 ayda neredeyse 10 yılda yaptığımız işi yaptık. 3 ay sonrasına bile siparişimiz var. Yetişmek mümkün değil. Artık kuaför esnafı iyi tıraş yapmanın prim getirmediğini anladı" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.