Pazar 25.05.2014
Son Güncelleme: Cumartesi 24.05.2014

Yalova'nın miladı 1 Haziran olacak

AK Parti Yalova Belediye Başkan Adayı Yakup Koçal seçilmesi durumunda, 5 yıldızlı turizm merkezi projesiyle kentin turizm gelirini 400 milyon dolara çıkaracakları sözünü verdi

Eski Yalova Belediye Başkanı ve AK Parti'nin Yalova Belediye Başkan Adayı Yakup Koçal, YSK tarafından iptal edilen seçimlerin yenilenmesine sayılı günler kala kentin kaderini değiştirecek projelerini SABAH BURSA'ya anlattı. Yalova'nın doğal zenginliklerini kullanarak kenti Marmara'nın İzmir'i yapmak için geçtiğimiz dönem pekçok projeyi başlattıklarını belirten Koçal, projelerin tamamlanması halinde Yalova halkının refah düzeyinin yükseleceğini ifade etti.
5 YILDIZLI PROJELER GELİYOR

Yalova'da geçen dönemde çalışmalarına başladıkları ancak seçimin ardından yarım kalan 5 yıldızlı oteller projesinden bahseden Koçal, bu konaklama merkezlerinin hayata geçmesiyle kente gelen yıllık 400 bin turist sayısının 2 milyona, turizm gelirinin ise 400 milyon dolara çıkacağını bildirdi. Yalova'nın denizi ve termal kaynaklarıyla bu potansiyele zaten sahip olduğunu, projelerin hayata geçmesiyle İzmir'i aratmayan bir Yalova için vatandaşları 1 Haziran'da sandığa davet eden Koçal şunları söyledi: "Arazimiz ve yatırımcılarımız hazır. Ortadoğu'nun ve bu bölgenin en büyük termal turizmi yatırımına hazırlanıyoruz. Tabi iktidarın desteğiyle olabilecek yatırımlar bunlar. Seçimden sonra zaman kaybetmeden 5 yıldızlı oteller yükselecek. Elde edilecek rantın tamamı Yalovalılara kalacak. Bu turizm hamlesiyle halkımız kalkınacak. Yalova çağ atlayacak."
2 YILDA TAMAMLANACAK

Eski Arboretum olarak bilinen alanda 60 ila 70 bin metrekarelik termal sulu, beş yıldızlı ve bin yatak kapasiteli kongre merkezinin projelendirildiği bilgisini veren Koçal, projenin inşaatına seçimden sonra başlanacağını ve iki yılda tamamlanmasının planlandığını kaydetti. Koçal, kaplıcalarıyla ünlü Termal ilçesinde Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın bin 700 dönüm alanı turizm tahsisine çıkacağını ve beş yıldızlı yüksek kapasiteli otel yatırımlarının hayata geçirilmesiyle kentin turizm tesisi ayağının tamamlanacağını söyledi. Turizm kenti olmak için sadece otel yatırımlarını yetmeyeceğine dikkat çeken Koçal, organik ulaşım başta olmak üzere turistlerin büyük rağbet gösterdiği dünya kentlerin incelendiğini ve Yalova'nın eksiklerinin tespit edildiğini söyledi. Müzelere turistlerin yoğun ilgi gösterdiğini ifade eden Koçal, kentin her bölgesine birer müze yapacaklarını 12 adet müzeyle turistlerin kente olan taleplerinin artmasını sağlayacaklarını ifade etti.
'CHP ÇAMUR ATMA DERDİNDE'
Söz konusu projeleri seçim için hazırlamadıklarını zaten başlanmış projeler olduğunu bildiren Koçal, kendilerinin Yalova için bir şeyler yapmak için mesai harcadıklarını ancak CHP'nin tek derdinin çamur atmak olduğunu söyledi. Koçal şöyle devam etti: "2 hafta görevde kaldılar, Yalova'nın canına okudular. Bisiklet yolunu sökmekle birkaç esnafa hizmet ettiklerini sandılar. Ama o esnaf gelecek turist sayesinde kalkınacak bunu hiç hesaplamadılar. Zaten böyle bir hesaplama yapacak kapasitede değiller. Onların derdi kavga etmek, iftira atmak. Akıl hocaları Muharrem İnce. 12 yıldır burada milletvekili eleştirmekten başka ne hizmet etmiş Yalova'ya sormak lazım. Yalova halkı 1 Haziran'da kavgayı değil hizmeti tercih edecektir."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.