Pazar 07.12.2014

'Uludağ bakkal dükkânı değil'

Turizm seyahat acenteleri Uludağ'da kayak sezorunun 19 Aralık'ta açılıp, 20 Mart'ta kapatılmasına sert tepki gösterdi. TÜRSAB Güney Marmara Bölge Başkanı Mehmet Akkuş, Uludağ'ın bakkal dükkanı olmadığını, 10 günlük kar varken Beyaz Cennet'te sezonun 1 Aralık'ta değil de 19 Aralık'ta açılacak olmasına karşı olduklarını söyledi. Akkuş "Aslında Uludağ'da 10 günden buyana fevkalade bir kar var. Turizm seyahat acenteleri özellikle Uludağ'a rezervasyonlarını yapmaya başladılar. Aralık ayında yüzde 50'nin üzerinde bir doluluk oranlarımız var. Biz turizm sektörü ve TÜRSAB olarak Uludağ'ı bir dünya markası yaptık. Uludağ'ın aslında dört mevsim açık olması lazım. Uludağ'ı yaz-kış çalıştırmamız gerekiyor" dedi. Uludağ'ın sadece 3 aydan ibaret olmadığını belirten Akkuş "Yani 19 Aralık'ta sezon açılacak, 20 Mart'ta oteller kapatılacak. Böyle bir şeyin olması mümkün değil. Biz buna karşıyız" diye konuştu. Bursa Valiliği, Büyükşehir Belediyesi, TÜRSAB ve turizm acenteleri olarak Uludağ'ın dört mevsim açık olması için mücadele ettiklerinin altını çizen Akkuş şöyle devam etti: "Uludağ sanki festival havasında. 19 Aralık'ta açılış, 20 Mart'ta kapanış var. Buna bütün acenteler tepki gösteriyor. Burası dükkan değil, sabah açacaksın, akşama kapatacaksın. Böyle bir dünya yok. Bu konuyu TÜRSAB Genel Başkanı Başaran Ulusoy'a da ileteceğim. Ayrıca Orman ve Turizm Bakanları ile görüşmeler yapıp Uludağ'da dört mevsim turizm yapılması için çalışacağız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.