Pazar 29.03.2015

Türkiye'nin konsept kitapçısı

Bursa'da 1978 yılında küçücük bir dükkânla çıktıkları yolda gün geçtikçe büyüyen Bingöl kardeşler, içerik ve konsept yönünden kentin markaları arasına girdi. BKM FSM şubesi Türkiye'nin en büyük alana sahip kitabevi olması dışında en çok çeşidin de bulunduğu bir kitabevi oldu. Kitabevinin sahiplerinden Kudbettin Bingöl, geçmiş dönemdeki kitabevi algısının yerin 3-4 kat altında havasız pasajlarla sınırlı olduğunu ancak Bursa'nın en güzel yerlerinin kitabevleri olması gerektiğini belirtti. Mekânsal ferahlığın da kitabevlerinde geçirilen süreyi artırdığına ve okuyucuyu teşvik ettiğine dikkat çeken Bingöl, "Az sermayeyle başlayıp, yavaş yavaş ilerledik, kitap sevgimiz bizi yaşadığımız olumsuzluklar karşısında vazgeçmekten alıkoydu. Krizin etkilerini silmek bize 7 yıla mal oldu. İnsanlar okusun diye kendimizi çok zorladık, o dönemde biraz boyumuzu da aştık diyebilirim ama bundan hiçbir zaman pişmanlık duymadık" dedi.
ÇOCUKLARA ÖZEL BÖLÜM
BKM FSM şubesini kitaplara hak ettikleri değeri vermek adına bir kültür merkezi olarak planladıklarını anlatan Kudbettin Bingöl, "İnsanlar burada aradığı her şeyi bulabilsin, aileleri ile birlikte keyifli vakit geçirebilsin istedik. Kafemizde ilgilendiği kitapları incelerken, fast food alanında yemeğini yiyebilsin, keyifle kahvaltılarını yapabilsinler. Yakın zamanda ise 3. katımızı 0-14 yaş grubu için 800 metrekare alan üzerine kurulu bir çocuk ve genç bölümü haline getireceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.