Pazar 07.06.2015

Timsah, Türkiye Kupası'na da Avrupa'ya da 'elveda' dedi

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Aslan'a diş geçiremeyen Timsah, kupaya da Avrupa'ya da veda etti. Savunmadaki eksiklerin faturasını ağır ödeyen Bursaspor'da 29 yıllık hasret yine dinme

Bursaspor, tarihinde bir kez kazandığı Türkiye Kupası'nda 5. finalinden eli boş ayrılarak, 29 yıllık hasretini devam ettirdi. Kendi evinde oynanan final maçında Galatasaray'ı geçemeyen Yeşil Beyazlı ekip, 1985-1986 sezonunda Altay'ı 2-0 yenerek kupayı kazanırken, 1970-1971'de Eskişehirspor'a, 1973-1974 ve 2011-2012'de Fenerbahçe'ye, 1991-1992'de de Trabzonspor'a finalde kaybetmişti.
OZAN'IN AKLINI ÇELDİLER

Galatasaray, Bursaspor'un genç oyuncusu Ozan Tufan için ilk resmi teklifini final karşılaşması öncesinde sundu. Oyuncunun kapasitesini Fatih Terim'in yardımcılığı döneminden iyi bilen Hamza Hamzaoğlu, transfer listesinin başına Ozan Tufan'ı koydu. Görüşmeleri bizzat Kulüp Başkanı Dursun Özbek ile Florya'nın başına getirilen Cüneyt Tanman'ın yürüttüğü öğrenildi. Hem Melo'nun olası gidişine önlem almak hem de Selçuk İnan'a iyi bir alternatif bulma yoluna giden Cimbom'un Ozan için 5 milyon euroyu gözden çıkardığı öğrenildi.
SERDAR AZİZ DE MASADA

Ozan Tufan transferi için Bursaspor'un nabzını yoklayan Galatasaray yönetimi bir taşla 2 kuş vurmayı hedefliyor. Sarı kırmızılı takımda Serdar Aziz transferinin de masaya yatırıldığı öğrenildi. Galatasaray, genç savunmacının bonservisi için Bursaspor'a 2.5 milyon euro ve Danny'nin bonservisini önerdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.