Pazar 06.12.2015

Endülüs Park perakendecilerle buluştu

Bursa'nın ilk ve tek üstü açılır kapanır AVM'si Endülüs Park, İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda bu yıl 15'incisi gerçekleştirilen Perakende Günleri'nde sektörün önde gelenleri ile birlikte yerini aldı. Etkinliğin ikinci gününde düzenlenen TAMPF yemeği ana sponsoru olan Endülüs Park, Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu üyeleri ile bir araya geldi. Sektör değerlendirmelerinin, projelerin ve yeniliklerin konuşulduğu yemekte tüm perakendecilerle fikir alışverişleri yapıldı. TAMPF Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Kurşun, Endülüs Park'a hoş geldin diyerek, sektörün her geçen gün biraz daha büyüdüğünün, biraz daha geliştiğinin altını çizdi. Endülüs Park kurucu ortakları Mustafa Barutçuoğlu ve Mehmet Ziya Arslan'ın da bulunduğu katılımda, Barutçuoğlu Endülüs Park'ı farklı yapan detaylara yer verdi. Bursa'nın ilk ve tek üstü açılır kapanır AVM'si olmasının yanı sıra heyecanla beklenen markaların da Endülüs Park ile Bursa'ya gireceğinin müjdesini vermiş oldu. Açılır kapanır cam tavanı ile nefes alan bir AVM ve gerçekten ferah ve havadar bir alışveriş deneyimi hedeflediklerinin altını çizen Barutçuoğlu, Endülüs Park'ın yeme içme alanlarıyla da konforlu ve bilindik fastfood kültürünün ötesinde bir hizmet anlayışı vadettiğini belirtti. 101 mağaza ile Bursalılara merhaba diyecek olan Endülüs Park, yeşil bina kriterlerine uygun AVM anlayışı ile LEED GOLD adayı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.