Pazar 14.02.2016

Timsah kabuk değiştirdi…

Bursaspor'un ilk 13 haftada Ertuğrul Sağlam ile oynadığı futbolla, Hamza Hamzaoğlu dönemindeki oyun, hücum anlamında büyük farklılıklar gösteriyor. Yeşil Beyazlılar Hamzaoğlu döneminde oyunu rakip yarı alana yıkmayı başarırken, kaleye daha fazla şut çekiyor ve bunda da isabet bulmayı başarıyor. Sağlam dönemindeki 13 haftalık dönemde hücum hattında oynama yüzdesi yüzde 23,9'du. Yeşil Beyazlılar bu dönemde kaleye (maç başına 11) toplam 146 şut atıp, 56'sında kaleyi buldu. Timsah 13 haftalık dilimde atılan şutların yüzde 38'inde çerçeveyi tutturdu. Bu 56 şutun da 14'ü (yüzde 25) golle sonuçlandı. Bursaspor, Hamza Hamzaoğlu'nun göreve gelmesinin ardından farklı bir kimliğe büründü. Ayağının tozuyla Konyaspor maçında takımın başında sahaya çıkan Hamzaoğlu, takımının sahadan 1-0 mağlup ayrılmasına engel olamadı. Bu karşılaşma da Timsah'ın ligdeki son mağlubiyeti oldu. Başarılı çalıştırıcı bu karşılaşmanın ardından takım üzerindeki ağırlığını hissettirmeye başladı. Oynanan 4 lig maçında hücum hattında oynama yüzde 27,3'e çıkarken, kaleye şut yüzdesi de 13,75'e (55) yükseldi. 4 maçta 55 şutun 29'u kaleyi bulurken, Yeşil Beyazlılar toplamda da 12 kez ağları havalandırdı. Kaleyi bulan şutların yüzde 41'ini golle sonuçlandıran Bursa hücumda etkin rol oynamaya başladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.