Giriş Tarihi: 3.4.2016

Marmarabirlik ambalajı küçülttü hedefi büyüttü

Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, üretim kapasitesinin artırılması ve küçük ambalajlı ürün talebinin karşılanabilmesi için yeni yatırım çalışmalarının tamamlandığını belirtti. Başköy Entegre Tesisleri'ndeki yatırım çalışmalarında sona gelindiğini anlatan Asa, "Üretim kapasitesinin artırılması ve tüketicinin küçük ambalajlı ürün talebinin karşılanabilmesi amacıyla bir yıldır devam eden yeni yatırım çalışmalarımız tamamlandı. Yaklaşık 10 milyon liralık yatırımların tamamı, nisan ayı sonunda faaliyete geçecek olup, yeni yatırımlarla birlikte birliğin toplam üretim kapasitesi, yıllık 30 bin tonlar seviyesinden 50 bin tonlara ulaşacaktır" dedi. Asa, yeni yatırımlar kapsamında ilk olarak zeytin ezmesi üretim tesisinin faaliyete geçtiğini belirterek "Mevcut tesisin üretim kapasitesi yüzde 50 artırıldı. Yeni zeytin ezmesi üretim tesisimizde, tek porsiyonluk küvet ambalajlarda zeytin ezmesi üretilecek olup, bu ambalajların, başta otel, restoran ve kafeler gibi kahvaltı sektöründe faaliyet gösteren ev dışı tüketim tesislerine verilmesi planlanmaktadır. Sektörde ilk kez üretilecek tek porsiyonluk zeytinyağı ve sos içeren 'katla-yağla' ambalajı için yeni yatırım yapıldı. Yaklaşık 1 milyon liralık yatırım kapsamında makine alımları gerçekleştirildi ve deneme üretimlerine başlandı. 'Katlayağla' adlı sos THY başta olmak üzere, öncelikle ev dışı tüketim alanlarında tüketiciye sunulacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.