Giriş Tarihi: 22.5.2016

Bursalı firmalar Evteks’e damga vurdu

Bu yıl 22'nci kez kapılarını açan Evteks İstanbul Uluslararası Ev Tekstili Fuarı'na Bursalı firmalar damga vurdu. 230 Bursalı firmanın stant açtığı fuarda Bursa iş dünyası temsilcileri ev tekstili modasının trendlerini belirledi. Düzenlendiği her yıl dünya çapında yankı uyandıran dünyanın kendi alanında 2. en büyük fuarı Evteks İstanbul Uluslararası Ev Tekstili Fuarı, CNR EXPO Yeşilköy'de açıldı. CNR Holding kuruluşlarından ITF İstanbul Fuarcılık organizasyonunda Türkiye Ev Tekstili Sanayici ve İşadamları Derneği işbirliğinde gerçekleştirilen fuar, 2 binin üzerinde markanın katılımı ve 140 bin ziyaretçi hedefi ile düzenlendi. Fuara, Ekonomi Bakanı Yardımcısı Fatih Metin'in yanı sıra, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı Mehmet Büyükekşi ile Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) ve Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay da katıldı. Sektörde Bursa'nın gücünü ortaya koyduğunu anlatan UTİB ve BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, "Firmalarımızın bu fuara yüksek düzeydeki katılımı üretimin merkezi konumundaki Bursamızın fuarcılık alanındaki ihtiyacını da ortaya koyuyor. BTSO öncülüğünde hayata geçirdiğimiz Ev&Stil, COHO ve Junioshow bu kapsamda kentimize kazandırdığımız önemli fuarlar arasında yer alıyor. Bu yıl ikincisini gerçekleştireceğimiz Ev&Stil Fuarı'nda da firmalarımızın güçlü ticari bağlantılarla ürünlerini sergileyeceğine inanıyorum" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.