Perşembe 28.09.2017 00:00

Bursa sahillerinde son durum açıklandı

Hava sıcaklıkları mevsim normallerinde seyrederken, Bursa sahillerinde eylül ayında yapılan tahlillerin sonuçları açıklandı.

Marmara Denizi'ne kıyısı bulunan Gemlik'te 8, Mudanya'da 9 ve Karacabey'de 3, İznik Gülü kıyısında ise 4 olmak üzere 24 kamp ve plajdan alınan su numuneleri tahlil edildi. 100 mililitrede bulunan bakteri sayısının "kılavuz değerler" olarak dikkate alındığı ölçümlerde "toplam koliform", "fekal koliform" ve "fekal streptokok" parametrelerinin 14 plajda değerlerin altında, 9 plajda ise kılavuz değerle zorunlu değer aralığında, 1 plajda ise zorunlu değerlerin üzerinde olduğu tespit edildi.

Bursa'nın "iyi, orta ve kötü kalite" deniz suyuna sahip sahil ve plajları şöyle:
Gemlik: B.B.B. Küçükkumla Halk Plajı, B.B.B. Kumsaz Halk Plajı, Büyükkumla 'iyi kalite su', Narlı Halk Plajı, Karacaali Gençlik Kampı, Hasanağa Gençlik Kampı, Gemsaz Halk Plajı, B.B.B Kurşunlu Hanımlar Plajı 'orta kalite su'.

Mudanya: B.B.B. Eşkel Halk Plajı, Kızılay Kampı, Burgaz Altınkum Halk Plajı, Burgaz Halk Plajı, Coşkunöz Halk Plajı, Kumyaka Halk Plajında 'iyi kalite su'. B.B.B. Eğerce, B.B.B. Mesudiye Halk Plajlarında 'orta kalite su', Zeytinbağı Halk Plajı 'kötü kalite su'.
Karacabey: Malkara Halk Plajı, Yeniköy Halk Plajı, Kurşunlu 'iyi kalite su'.

İznik Gölü: Darka Tatil Köyü ve Orhangazi Halk Plajı 'iyi kalite su', Göllüce Halk Plajı, İnciraltı Halk Plajı 'orta kalite su'.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.