Çarşamba 29.11.2017 00:00

Kocaeli Sepaş Enerji 235 bin kişiyi geçmişle buluşturdu

Sepaş Enerji sponsorluğunda Kocaeli’ye getirilen ve 1700’lü yıllardan günümüze oyuncak tarihinin en gözde örneklerinin sergilendiği Sunay Akın Oyuncak Müzesi Sergisi kent tarafından büyük ilgiyle karşılandı.

Küçük büyük herkesin ilgisini çeken sergiyi 10 günde 235 bin kişi ziyaret etti.10 gün boyunca sergilenen Oyuncak Müzesi Sergisi'nde 1700'lü yıllardan günümüze oyuncak tarihinden çeşitli oyuncaklar Kocaeliler ile buluştu. Minikler kadar büyüklerin de ilgiyle ziyaret ettiği sergi herkesi zamanda yolculuğa çıkardı.

Sepaş Enerji Genel Müdürü Ondrej Safar serginin bu kadar çok ziyaretçiye ulaşmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Biz Kocaeli'nde görevli perakende satış şirketi olmanın ötesinde kente faydamız dokunacak projelerde de yer almak istiyoruz. Kocaelililerle böyle güzel etkinliklerle bir araya gelmek çok güzel. Önümüzdeki yıl da çeşitli etkinliklerle Sepaş Enerji adını çok yerde göreceksiniz" diye konuştu.

İlk uzay temalı oyuncaklardan, Almanya'da ortaya çıkan bebek evlerine kadar farklı oyuncaklar büyük küçük tüm vatandaşlar tarafından ilgiyle karşılandı. Oyuncak Müzesi Sergisi'nde yer alan ''Türk Malı'' oyuncaklar da hatıralarda derin izler bırakan örnekleriyle ziyaretçilerini nostaljik bir yolculuğa çıkardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.