Çarşamba 13.12.2017 00:00

'Oyuncak Müzesi' 40 günde 4 şehir gezdi

Sepaş Enerji sponsorluğunda Güney Marmara turnesine Sunay Akın'ın koleksiyonunda yer alan tarihi parçalardan oluşan 'Oyuncak Müzesi Sergisi', 40 gün süren turne boyunca Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’ye ulaştı.

İlk uzay temalı oyuncaklardan, Almanya'da ortaya çıkan bebek evlerine kadar farklı oyuncaklar müzeye gitme fırsatı bulamayan her yaştan vatandaş tarafından ilgiyle karşılandı. Yaklaşık 1 milyon kişi 1700'lü yıllardan günümüze oyuncak tarihinin en gözde örneklerini görme şansı yakaladı. Çocuklar günümüz oyuncaklarını eski oyuncaklarla karşılaştırma fırsatı bulurken, yetişkin ziyaretçiler kısa süreliğine de olsa çocukluklarına geri dönme fırsatı yakaladı. Oyuncak Müzesi Sergisi'nde yer alan ''Türk Malı'' oyuncaklar da hatıralarda derin izler bırakan örnekleriyle ziyaretçilerini geçmişe götürdü. Oyuncak Müzesi'nin gittiği her şehirde anı defterine hislerini döken ziyaretçiler Sepaş Enerji'ye teşekkürlerini sundu.

Sepaş Enerji Genel Müdürü Ondrej Safar serginin bu kadar çok ziyaretçiye ulaşmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce'de görevli perakende satış şirketi olmanın ötesinde, bu şehirlerde halka dokunabileceğimiz projelerde yer almayı önemsiyoruz. Çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmek bizim için her şeyden önemli. Müzeye gitme zamanı ya da imkanı bulamayan vatandaşlarla bu güzel etkinlik sayesinde buluştuk. Sepaş enerji olarak biz de çok güzel hatıralar biriktirdik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.