Gürsu Belediyesi’nden “çağrı merkezi”
Bursa'nın Gürsu Belediyesi, ilçe halkından gelen taleplere hızlı çözüm üretmek için çağrı merkezi kurdu.
Gürsu Belediyesi bünyesinde oluşturulan çağrı merkezi ile ilçe halkından gelen talepler en geç bir gün içerisinde cevaplanıyor. Belediye Başkanı Mustafa Işık, "Hizmetlerimizde teknolojinin sunduğu bütün imkanlardan faydalanarak hemşehrilerimize en hızlı çözümleri sunmaya çalışıyoruz. Belediyemiz bünyesinde hizmet sunan bütün birimlerimizi ihtiyaç duyulan teknolojik altyapılarla donatıyoruz. Bunun yanında oluşturduğumuz yeni birimlerle de hizmet kalitemizi arttırıyoruz. İlçemizin gelişim hızına bağlı olarak doğan yeni ihtiyaçlara cevap vermek adına hizmetlerimizi şekillendiriyoruz" dedi.
Gürsu Belediyesi bünyesinde yeni oluşturulan çağrı merkezine whatsapp, e-mail ve telefon aracılığıyla gelen talepler değerlendirilmekte ve ilgili birimlerle irtibata geçilerek çözüm konusunda vatandaşa bilgi sunuluyor. Bütün Gürsulular 530 148 82 12 numaralı whatsap hattı üzerinden taleplerini çağrı merkezine iletebiliyor.
EN SON HABERLER
- 1 Üniversiteliye barınma desteği
- 2 Şehit Yazıcıoğlu’nun adı Bursa’da yaşatılacak
- 3 Bir gün değil her gün koruyoruz
- 4 Hem ‘tarihi’ hem ‘hayati’ dönüşüm
- 5 BURSASU, satışta zirveye yürüyor
- 6 Üniversitelilere her alanda tam destek
- 7 Bursa kent mobilyalarıyla güzelleşiyor
- 8 Metroda okuyan kazanıyor
- 9 Minik yüreklerin büyük sevgisi
- 10 İznik Gölü’ne hayat verecek bir proje daha