Perşembe 17.09.2020 11:06
Son Güncelleme: Perşembe 17.09.2020 11:06

Ağda kayıtlı değil hatası nedir, nasıl çözülür? Ağda kayıtlı değil hatası ve çözümü

Akıllı telefonlarda internet olmazsa olmazlardandır. İnternet sayesinde birçok uygulamayı kullanabilir ve sosyal medya hesaplarını kullanabiliriz. Fakat akıllı telefonlarda bazen internet sorunları yaşanabilmektedir. Bunlardan biri de ağda kayıt değil hatası. Ağda kayıtlı değil hatası ve çözümü ile ilgili detayları sizlerle paylaşacağız. Ağda kayıtlı değil hatası nedir? İşte bu konu hakkında tüm detaylar…

Akıllı telefonlarda en sık rastlanan şikâyetlerden birisi de yeni hat aldım ağda kayıtlı değil sorunudur. Genellikle bu sorun android telefonlarda oluşan bir hata olmaktadır. Bu sorun ile karşılaşan kullanıcılar genelde çareyi telefonlarına format atmada bulmaktadırlar. Telefonunuza format atmadan da çözüme kavuşturabilirsiniz. Bu hata daha çok orijinal olmayan veya IMEI numarası kopyalanmış cihazlarda ortaya çıktığı için çözüm yöntemi de bunlar alakalıdır. Ağda kayıtlı değil hastası çözümü merak edilen bu soruyu yanıtlayacağız. Ağ bağlantısı yok ne demek? İşte detaylar.

AĞDA KAYITLI DEĞİL HATASI NEDİR?

Cep telefonlarında en sık rastlanan şikâyetlerden birisi de internet bağlantısının ağda kayıtlı değil hatası olduğundan bahsetmiştik. Ağda kayıtlı değil hastasının nedeni genellikle telefonun belli olmayan bir sebepten dolayı baz istasyonu bağlantısının kopmasından veya anlık çıkmasından kaynaklı olması durumudur. Bu durum genelde android telefonlarda karşımıza çıkar.

AĞ BAĞLANTISI YOK NE DEMEK?

Bu sorunlar ile karşı karşıya kalan internet kullanıcıları bu durumda yapması gerekenler SIM kart takılımı değil mi onu kontrol etmesi gerekmektedir. Eğer ki SIM kartta bir sorun yok ise daha sonra ağ ayalarını kontrol etmeleri gerekmektedir.

AĞDA KAYITLI DEĞİL HATASI ÇÖZÜMÜ

Cihazınızda bulunan ağda kayıtlı değil hatası almışsanız yapacaklarınız şu şekilde olmaktadır:

  • İlk olarak yapmanız gerekenler öncelikle 10 dakika cihazınızı kapalı tutun. Bunun için batarya çıkarılmış bir şekilde olması gerekmektedir. Daha sonra tekrar bataryayı takıp açın, açıldıktan sonra birkaç dakika daha bekletiniz.
  • Bataryayı takmadan önce SIM kartı da takın ve tekrar açın, birkaç dakika bekleyiniz.
  • Cihazınız açık iken ayarlar – diğer ayarlar – mobil ağlar – ağ operatörleri kısmına gelin. Buradan GSM seçeneğini seçiniz. Ardından alt kısımda yer alan ağları ara seçeneğini dokununuz. Buradan ağları cihazınızın bulmasını bekleyiniz. Bekledikten sonra hangi operatörü kullanıyorsanız, onu seçin. Kayıt etmesini bekleyin. Ağ kayıt edildi uyarısı gelince cihazınızı kapatıp tekrar açınız. Bu sorunu bu şekilde çözüme kavuşturabilirsiniz.

AĞLARI ARARKEN HATA OLUŞTU

Ağda kayıtlı değil hatası alan kullanıcıların ağları ararken hata oluştu uyarısını alması da muhtemeldir. Bu sorunun giderilmesi için yapmanız gerekenler şunlardır:

  • Öncelikle ayarlara gidin.
  • Daha sonra ayarlardan, mobil ağlar seçeneğine gidiniz.
  • Buradan ev ve güç düğmesine aynı anda basın ve cihaz kapatılana kadar basılı tutmaya devam ediniz.
  • Ardından cihazın tamamen kapatıp kapatılmadığını kontrol edin ve ardından pili çıkarınız.
  • Ev ve güç düğmesine aynı anda basın ve basılı tutun ve 2 veya 3 dakika boyunca basılı tutmaya devam ediniz.
  • Daha sonra yapmanız gerekenler pili tekrar takın ve cihazı tekrar açınız.
  • Son olarak da aygıt açıldığında, sim kartı çıkarın ve takınız. Bu şekilde "Ağ ararken hata" sorununun artık gittiğini göreceksiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.