Giriş Tarihi: 3.4.2018

aHaber yine zirvede

Mart ayında yine Türkiye’nin en çok izlenen haber kanalı olan aHaber, 41 aydır aralıksız sürdürdüğü birinciliği ile üç yılı aşkın süredir lider

Haber kanalları arasında rakiplerini büyük bir farkla geride bırakan aHaber, her gün kendini geliştirerek yoluna devam ediyor. Mart ayında yine Türkiye'nin en çok izlenen haber kanalı olan aHaber, 41 aydır aralıksız sürdürdüğü birinciliği ile üç yılı aşkın süredir zirvede.
Türkiye, Zeytin Dalı Harekatı'nı aHaber'den izledi. aHaber, sınırda günler süren nöbet sonrasında Afrin kent merkezinin terörden temizlendiği anlara şahitlik eden ilk medya ekibi oldu. Harekatın başladığı ilk günden itibaren sınır hattından canlı yayınını aralıksız sürdüren aHaber, cephe hattında bulunan 50 kişilik ekibi ve Türkiye'nin dört bir yanında bulunan muhabir ağı ile gecesini gündüzüne katarak en son gelişmeleri ilk aktaran haber kanalı oldu.
Dünyaya yayılmış muhabir ağı ile en sıcak haberler yine aHaber'de ekranlara geldi. Sıcak temasın yaşandığı cephede aHaber ekipleri en kritik noktalarda nöbet tutarken, operasyona dair tüm sıcak gelişmeler cephe hattından ekrana geldi. Çanakkale Zaferi'nin 103. yıldönümünde Afrin'den gelen haberle; sınır hattından Çanakkale'ye yurdun dört bir yanında canlı bağlantılar ile tüm gelişmeler an be an yayında aktarıldı. aHaber ekipleri 7 gün 24 saat sınır hattından canlı yayınları, özel haberleri ile habercilik tarihinde ilklere imza attı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.