Giriş Tarihi: 30.1.2016 10:28

Doğuş Yayın Grubu e2'yi de kapatıyor

Yayın hayatına ilk olarak Aralık 2006'da başlayan ve Doğuş Yayın Grubu bünyesinde bulunan e2 kanalı yayına veda ediyor.Grubun önemli kanallarından CNBC-E'de kasım ayında Türkiye yayınına son vermişti.

Doğuş Yayın Grubu bünyesinde Aralık 2006'dan bu yana yayın yapan kanalı kapatma kararı aldı. 31 Ocak Pazar gecesi itibariyle yayın hayatını sonlandıracak olan kanal, ABD'de yayınlanan pek çok gösteriyi Türkiye'deki izleyicileriyle buluşturuyordu.
Kapanma kararıyla resmi bir duyuru yapan Doğuş Yayın grubu, kanalın kapanma gerekçesiyle ilgili şu açıklamaları yaptı:
Doğuş Yayın Grubu bünyesinde Aralık 2006'da tematik eğlence kanalı olarak izleyicilerle buluşan e2 kanalı, içeriğindeki dizi ve programların yayın haklarının sona ermesiyle 31 Ocak Pazar gecesi ekrana veda edecek. e2, ülkemizde ilgiyle izlenen ARROW ve THE MUSKETEERS dizilerinin 2. Sezon final bölümleriyle kapanış yapacak.
e2'de yayınlanan önemli diziler ve programlar ise geneliyle Digiturk'te 30. kanal, D-Smart'ta 36. kanal, Türksat'ta 12379 H 30000 ¾, Teledünya'da 69. kanal ve Tivibu'da 35. kanalda olan TLC'de yayınlanmaya devam edecek.
e2'de ekrana gelen diziler; TWO BROKE GIRLS, VIKINGS, HOT IN CLEVELAND, MIKE & MOLLY, FOLLOWING, HANNIBAL, TEEN WOLF, UNDATEABLE, DOCTOR WHO, ARROW ve THE MUSKETEERS önümüzdeki aydan itibaren yeni sezon bölümleriyle Türkiye'nin yeni eğlence ve yaşam tarzı kanalı TLC'de izleyicilerle buluşacak. e2'nin değerli izleyicilerine bugüne kadar bizi takip ettikleri için teşekkür ederiz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.