Perşembe 10.10.2013 17:28

Huffington Post, Almanca yayına başladı

Amerika'nın dünyaca tanınmış online gazetecilik portalı Huffington Post, Almanca yayınına başladı.

Yayının startı, Münih kentinde portalın kurucusu Arianna Huffington'un da katıldığı bir törenle verildi.
Portalın Almanca bölümünü Cherno Jobatey yönetecek. Jobatey, 20 yıl ZDF'te moderatörlük yapmıştı.
Dünya genelinde günlük 77,2 milyon kişinin ziyaret ettiği portal, Almanya, Avusturya ve İsviçre'ye hizmet verecek.
15 kişiden oluşan haber merkezine ilave olarak Almanca konuşulan coğrafyada tanınmış isimler ve internet kullanıcıları da katkıda bulunabilecek.
Portal için yazacaklar arasında Foodwatch'un patronu Thilo Bode, yatırımcı Nocolas Berggruen, Hıristiyan Demokrat Birlik Parti CDU'lu politikacı Ursula von der Leyen, Deutsche Telekom'un yöneticisi Rene Obermann gibi isimler de yer alıyor.
Amerika'da gazetecilik konseptinde önemli bir değişikliğe yol açan Huffington Post, benzer bir etkiyi Almanya'da da gerçekleştirmek istiyor.
2005'DE KURULDU, 2012'DE ÖDÜL KAZANDI
2005 yılında Amerika'da online haber portalı olarak yayına başlayan Huffington Post, 2011 yılında ABD'li internet devi AOL tarafından 315 milyon dolara satın alındı.
Söz konusu haber portalına sadece gazeteciler değil, toplumun çeşitli kesimlerinden kişeler ve internet kullanıcıları da katkı sağlıyor.
Portal, bu kişilere ücret ödemiyor, sadece isimlerinin tanıtımına ve seslerinin duyulmasına imkan tanıyor.
Yazar, haberci, blogcuların yoğun ilgi gösterdiği portalı dünya genelinde günlük 77 milyon kişi ziyaret ediyor.
Kurulduktan kısa bir sürede büyük ilgi gören portal, 2012 yılında Pulitzer Ödülü kazanmıştı.




X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.