Salı 03.10.2017 17:59
Son Güncelleme: Salı 03.10.2017 17:59

'Kurtlar Vadisi Vatan' ne kadar izlendi?

29 Eylül Cuma günü vizyona giren 'Kurtlar Vadisi Vatan' filmi 'ilk 3 gün' gişe sonuçları ortaya çıktı.

Necati Şaşmaz'ın 'Polat Alemder' karakteri ile başrolde yer aldığı 'Kurtlar Vadisi Vatan' filmi, ilk 3 günde 233 bin 708 seyirciyi (2 milyon 897 bin 342 TL hasılat) sinema salonlarına çekti.

Yapımcılığını Pana Film'in üstlendiği, Serdar Akar'ın yönetmen koltuğunda oturduğu film, "29 Eylül-1 Ekim hafta sonunun en çok izlenen yapımı" olmayı başardı.

FİLMİN KONUSU

15 Temmuz darbe girişimi gecesinde, Türkiye'nin sınırında yaşanan hareketliliği ve darbenin perde arkasını anlatan film, 'Polat Alemdar' ve arkadaşlarının heyecan dolu macerasını 105 dakikalık bir aksiyon ile beyazperdeye taşıyor. Gerçek kişi ve olaylardan yola çıkılarak yazılan senaryonun hikayesi Necati Şaşmaz'a ait.

'AY LAV YU TUU' İKİNCİ, 'KINGSMAN: ALTIN ÇEMBER' ÜÇÜNCÜ

'Kurtlar Vadisi'ni 104 bin 508 seyirci (1 milyon 271 bin 987 TL hasılat) ile bir başka yerli yapım 'Ay Lav Yu Tuu' takip etti. 22 EylüL'de vizyona giren filmin toplam seyirci sayısı 315 bin 318 oldu. 'Kingsman: Altın Çember' bu hafta sonu gişenin üçüncü sırasında yer aldı. Film, 51 bin 138 seyirciyi (758 bin 612 TL hasılat) sinema salonlarına çekti.

2006 yılındaki 'Kurtlar Vadisi Irak' toplam 4 milyon 256 bin 567, 2009'daki 'Kurtlar Vadisi Gladio' toplam 876 bin 810, 2011'deki 'Kurtlar Vadisi Filistin' ise toplam 2 milyon 28 bin 57 seyirci tarafından izlenmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.