Giriş Tarihi: 27.12.2020 07:28 Son Güncelleme: 27.12.2020 07:29

26 Aralık 2020 Masterchef eleme adayları kimler? Masterchef 2.finalist kim oldu?

Tv8 ekranlarının lezzet yarışması Masterchef yeni bölüm izleyiciyle buluştu. Dün akşamki 129.bölümde Emir, Barbaros, Özgül ikinci finalist olmak için rekabet etti. Rekabetin bir an olsun dinmediği yarışmada şefler, tadım yaptıkları tabakları değerlendirdi ve verdikleri puanların dağılımını açıkladı. Programda en lezzetli yemekleri yapan yarışmacı yüksek puan alarak finale adını yazdırmış oldu. Peki Masterchef 2.finalist kim oldu? 26 Aralık 2020 Masterchef eleme adayları kimler?

Ekranların sevilen yarışması Masterchef 2.finalist heyecanını izleyiciyle buluşturdu. Mehmet, Danilo, Somer Şeflerin jüri üyeliğinde büyük final mücadelesi sürerken eleme adayları tek tek belli oluyor. Geçtiğimiz akşam gerçekleşen eleme adayı oyunu sonrasında Özgül 57, Emir 54 puan almıştı. Dün akşamki son bölümde ise MasterChef Türkiye'nin finaline seçilen ikinci yarışmacı belli oldu. Peki Masterchef' 2.finalist kim oldu? 26 Aralık 2020 Masterchef eleme adayları kimler?

MASTERCHEF 2.FİNALİST KİM OLDU?

Masterchef tüm hızıyla ekranlara gelmeye devam ediyor. 26 Aralık 2020 Cumartesi günü yayınlanan yeni bölümde Emir, Barbaros, Özgül arasından kimin eleme adayı olduğu ve kimin büyük finale çıktığı belli oldu. MasterChef Türkiye'de, oynanan üçlü turun ardından 2.finalist 66 puan alan Barbaros oldu…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.