Salı 21.04.2015 19:03

NTV Canlı izle (Bayern-Porto maçı izle)

Bayern-Porto! Muhteşem maç bu akşam NTV ekranlarında yayınlanıyor. Porto Şampiyonlar Ligi rövanş maçı için Bayern Münih'e konuk oluyor. NTV'de bugün neler var, hangi programlar saat kaçta başlıyor tüm ayrıntıları ile NTV canlı izle linki haberimizdedir.

NTV'de haftanın 7 günü yayınlanacak tüm programların yayın saatlerini buradan öğrenebilirsiniz. 21 Nisan 2015 Pazar NTV'de hangi programlar var, saat kaçta başlıyor, NTV'de 21 Nisan 2015 Pazar gece ve gündüz kuşağında yayınlanacak Programların yayın saatlerine ve listesine sabah.com.tr sitemizden ulaşabilirsiniz.
NTV YAYIN AKIŞI (21 Nisan Salı)
12:10EKONOMİ PİYASALAR
12:20ÖZEL RÖPORTAJ: CEVDET YILMAZ
12:50SPOR
13:00ÖĞLE BÜLTENİ
13:55HAVA DURUMU
14:00GÜNÜN İÇİNDEN
14:20HAVA DURUMU
14:25HABER AKTÜEL
14:55HAVA DURUMU
15:00İL İL SEÇİM NABZI
15:30HAVA DURUMU
15:35EKONOMİ PİYASALAR
15:40DOĞRU TERCİH
15:55HAVA DURUMU
16:00GÜNÜN İÇİNDEN
16:05ÖZEL RÖPORTAJ: İBRAHİM TURHAN
16:35DÜNYANIN HABERİ
16:55HAVA DURUMU
17:00 AKŞAM HABERLERİ
17:40EKONOMİ PİYASALAR
17:45LİFESTYLE
17:55HAVA DURUMU
18:00AKŞAM HABERLERİ
18:10HAVA DURUMU
18:15GECE GÜNDÜZ
18:45SPOR
18:55HAVA DURUMU
19:00AKŞAM HABERLERİ
19:05VE İNSAN
19:20SPOR
19:30REFİKA'DAN HIZLI TARİFLER
19:45HAVA DURUMU
19:50SPOR
20:00ANA HABER BÜLTENİ
20:45SPOR
20:55HAVA DURUMU
21:00HABER BÜLTENİ
21:45BAYERN MÜNİH - PORTO
23:30GECE BÜLTENİ
23:55HAVA DURUMU
00:00GECE BÜLTENİ
00:502 DAKİKADA BİLİM

NTV CANLI YAYIN İZLEMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ BAĞLANTIYI KULLANINIZ...
http://www.ntv.com.tr/canli-yayin/ntv

NTV ve NTV Spor, CNBC-E ve E2 yeni yayın frekansları
NTV ve NTV paketine dahil kanalları izlemek için yeni frekanslar Türksat 4A üzerinde bir çok kanalı kapsıyor. NTV Türkiye Paket'i üzerinden NTV yeni frekansları ise şu şekilde: Frekans:12015, Symbol Rate:27500, FEC:5/6 , Polarizasyon: H - Yatay.
Uydu: Türksat 3A
NTV FREKANSI; 11054
Symbol Rate: Horizontal (Dikey) 30000
Kapsama: Doğu 5/6
Alternatif NTV Frekans Ayarları
Digiturk 41. kanal
D-Smart 31. kanal
DFH Network 4. kanal
Kablo TV S 17
Teledünya 46. kanal
D-Smart 529. kanal
Tivibu 56. kanal
NTV HAKKINDA
NTV, 1996 yılında Cavit Çağlar tarafından kurulan, Türkiye'nin ilk haber kanalı. Ocak 1999'da Doğuş Yayın Grubu bünyesine katıldı. Yakaladığı başarı ile Türk medya endüstrisini değiştiren NTV, Türkiye'de tematik kanal dönemini başlattı. NTV, ulusal ve uluslararası haberler başta olmak üzere, ekonomi, kültür-sanat, yaşam ve spor konularına odaklanan programlar da yayımlıyor.
Yayın
Sağlık, eğitim ve çevre gibi konularda yapmış olduğu yayınlar ve Yeşil Ekran gibi özel projeler, NTV'nin kurumsal kimliğinin önemli bir parçası olan sosyal sorumluluk bilincine yaklaşımının somut örnekleri arasında yer alıyor.
Tarihi
Yayın hayatı boyunca çeşitli kuruluşlar tarafından 700'den fazla ödüle layık görülmüştür. Merkezi İstanbul'da bulunan NTV, Ankara, İzmir, Diyarbakır ve Brüksel temsilcilikleri, yurdun ve dünyanın dört bir yanındaki muhabirleri, Reuters, ENEX, APTN, BBC gibi dünyanın önde gelen haber kuruluşları ve çeşitli haber ajansları aracılığıyla gündemi takip ediyor. 23 Mart 2013'den itibaren 16:9 geniş ekran formatına geçmiştir.
NTV, ayrıca 2004'den beri Avrupa'daki Türklere yönelik de yayın yapmaktadır. Eski ismi NTV Int olan kanal ismini NTV Avrupa olarak değiştirmiştir. NTV ile birlikte 23 Mart 2013'te 16:9 geniş ekran yayına geçmiştir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.