Pazartesi 26.06.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 26.06.2017

Ramazanın vazgeçilmezi: Hatipoğlu

Ramazan ayı boyunca iftar ve sahur vakitlerinde Sultanahmet Meydanı’ndan atv seyircisiyle buluşan Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu, dini sohbetleri ve kalpten sunumuyla yine gönülleri fethetti

Ramazan ayı boyunca sahur ve iftar vakitlerinde Sultanahmet Meydanı'ndan canlı yayında halka seslenen ve kendisini izlemeye gelen seyircilerin tek tek sorularını yanıtlayan Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu'nun ramazana özel son programı gün birincisi oldu.
EN ÇOK ATV YAPIMLARI İZLENDİ
Ramazanda hazırlayıp sunduğu tüm programlar reytinglerde üst sıralara yerleşen ve seyirciden büyük ilgi gören Hatipoğlu'nun cumartesi günü ekrana gelen son iftar programı; Tüm Kişiler'de 3.80 izlenme oranı ve 14.67 izlenme payı, 20+ABC1 de ise 3.24 izlenme oranı ve 13.54 izlenme payına ulaşarak birinciliğe oturdu. Tüm Kişiler ve AB Sosyal Statü'de ikinci ve üçüncülüğü ise yine atv yayınları aldı. Reyting listesinin ikinci sırasında animasyon, macera ve komedi unsurları ile tam bir aile filmi olan Buz Devri 2 yer alırken, üçüncü sırayı ise "Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu ile Sahur" programı aldı. 20+ABC1 kategorisinde ise Buz Devri 2 yine ikinci sıraya otururken, "Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu ile Sahur" programı dördüncü sırada yer aldı ve 16.88 oranıyla ilk dört yapım arasında en yüksek izlenme payına ulaştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.