Cuma 19.04.2019 11:18
Son Güncelleme: Cuma 19.04.2019 11:18

Reyting sonuçları belli oldu! 18 Nisan Perşembe Bir Zamanlar Çukurova Çarpışma reyting sonuçları burada!

Reyting sonuçları konusunda son detaylar burada! Perşembe akşamları televizyon izleyicilerinin dizilere en çok vakit ayırdığı günlerden biri olarak dikkat çekiyor. Öyle ki 18 Nisan Perşembe reyting sonuçları vatandaşlar tarafından büyük bir ilgiyle takip ediliyor. Yayınlandığı ilk bölümden itibaren büyük ilgi gören Bir Zamanlar Çukurova, dün akşam 29. bölümüyle ekranlara geldi. Kıvanç Tatlıtuğ ile Elçin Sangu'nun başrollerinde yer aldığı Çarpışma ise dün 18. bölümüyle ekranlara geldi. İşte Çarpışma Bir Zamanlar Çukurova reyting sonuçları...

Dizi izleyicileri akşamları favori dizileri takip ettikten sonra sabah saatlerinde de reyting sonuçları konusunda araştırmalarını sürdürüyor. Dün akşam yayınlanan diziler arasında Bir Zamanlar Çukurova, Çarpışma, Tek Yürek, Avlu reyting sonuçlarında öne çıkıyor. Ayrıca ATV'nin fenomen yapımı Müge Anlı ile Tatlı Sert programı da dikkat çekiyor. 18 Nisan Perşembe için reyting sonuçları burada!

18 NİSAN REYTİNG SONUÇLARI BELLİ OLDU!

Geçen haftanın reyting sonuçlarında (11 Nisan Perşembe) Bir Zamanlar Çukurova dizisi AB kategorisinde 12.91 reyting puanıyla birinci sırada yer almıştı. Bir Zamanlar Çukurova'nın özeti 5.69 reyting puanı üçüncü olurken Çarpışma dizisi ise 4.26 reyting puanıyla 4. olmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.