Pazartesi 20.01.2020 10:48
Son Güncelleme: Salı 21.01.2020 11:58

19 Ocak reyting sonuçları açıklandı! Dünkü reyting sonuçlarında kim birinci oldu?

Ekranların sevilen dizi ve filmleri reyting sonuçlarında birinci olabilmek için yarıştı. Dün akşam Star TV’de Güvercin, TRT1’de Şampiyon, ATV’de Kayıp Balık Dori yer aldı. Her gün bir önceki günün sıralaması belli oluyor. Hal böyle olunca ‘’ 19 Ocak reyting sonuçları açıklandı mı?’’ sorusuna yanıt aranıyor. Geçen haftaki sonuçlarda AB Grubunda Türkiye - Almanya CEV Tokyo Voleybol 2020 Elemeleri Karşılaşması ikinci, O Ses Türkiye ise üçüncü sırada yer aldı. Total’de Şaban Oğlu Şaban dördüncü olmuştu. Peki 19 Ocak reyting sonuçları açıklandı mı? En çok hangi yapım izlendi? Güvercin, Şampiyon reyting sıralamasında kim birinci oldu?

Reyting sonuçları güncel olarak belli oluyor. Dün akşam Star TV'de Güvercin, TRT1'de Şampiyon, ATV'de Kayıp Balık Dori yer aldı. Yeni diziler ekranlarda yer almaya devam ederken, bilimkurgu, fantastik ve aksiyon türündeki filmlerde izleyicini ekran başına kilitliyor. Geçen haftaki sıralamada AB Grubunda Türkiye - Almanya CEV Tokyo Voleybol 2020 Elemeleri Karşılaşması ikinci, O Ses Türkiye ise üçüncü sırada yer almıştı. Peki 19 Ocak reyting sonuçları açıklandı mı? Güvercin, Şampiyon reyting sıralamasında kim birinci oldu? En çok hangi dizi izlendi?

REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI MI?

Reyting sonuçları an be an takip ediliyor. Haberimizde, 19 Ocak reyting sonuçlarına dair merak edilenlere erişebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.