Giriş Tarihi: 22.02.2018 09:15 Son Güncelleme: 22.02.2018 10:49

Reyting sonuçları belli oldu! Sen Anlat Karadeniz ve Diriliş Ertuğrul reyting sonuçları burada...

Sen Anlat Karadeniz reyting sonuçları belli oldu! Bu sorunun yanıtı arayan binlerce vatandaş sabahın erken saatlerinden itibaren arama motoru Google üzerinden araştırmalara başladılar. Üst üste 3 haftadır TRT'nin fenomen dizisi Diriliş Ertuğrul'u geçmeyi başaran Sen Anlat Karadeniz'in reyting sonuçları nasıl? 21 Şubat Çarşamba reyting sonuçları kesinleşti. Dün akşam televizyon izleyicileri ekran başına bağlayan iki dizisin reyting sonuçları belli oldu. Nefes kesen bölümün sonunda yanıt aranan sorulardan biri de Yiğit kurtarılacak mı?

Sen Anlat Karadeniz reyting sonuçları Diriliş Ertuğrul'u geçerek yeniden zirvede yer aldı!

Bilindiği gibi ATV'nin yeni dizisi Sen Anlat Karadeniz reyting sonuçlarında Diriliş Ertuğrul'u 3 haftadır geride bırakıyordu. Reyting sonuçları TOTAL bazında Sen Anlat Karadeniz, geçen hafta Diriliş Ertuğrul'u geride bırakarak 20.43 reyting puanıyla birinci sırada yer alırken dizinin özeti de 13.55 gibi ciddi bir puanla üçüncü sırada yer almıştı. Diriliş Ertuğrul ise 14.69 reyting puanıyla ikinci sırada yer almıştı.

21 Şubat Çarşamba TOTAL reyting sonuçlarında Sen Anlat Karadeniz; 21.38 reyting puanıyla birinci sırada yer aldı. Sen Anlat Karadeniz'in özeti 14.19 reyting puanına ulaşıp üçüncü sırada olurken; Diriliş Ertuğrul dizisi ise 14.47 puanla ikinci sırada yer aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.