Cuma 23.08.2013 15:51
Son Güncelleme: Cuma 23.08.2013 15:52

Uluslararası IAB Mixx ödüllerinde OMD ve mobilike finalde!

IAB’nin Amerika Birleşik Devletleri’ndeki merkezi tarafından bu yıl 9.’su düzenlenen Mixx Ödülleri’nde finalistler açıklandı.

17 ülkeden 106 işin finalist olarak belirlendiği listede, yarışma tarihinde ilk kez bir Türk yapımı da yer alıyor. "IAB Standard Mobile Rich Media Display" kategorisinde mobilike ve OMD Türkiye'nin ortak projesi olan "Yeni Renault Clio" reklamı finale kalan dört işten birisi oldu. Sonuçlar 24 Eylül'de New York'ta yapılacak gala ile açıklanacak.
IAB, yayınladığı basın bülteniyle, bu yılki katılımların geçtiğimiz yıllara oranla daha fazla ve zengin içerikli olduğunu belirtti. Oldukça rekabetçi geçen ön jüri değerlendirmesi sonucunda finalistlerin seçildiğinin altını çizen kurum, eklenen yedi kategoriyle yeni teknolojilere ve fırsatlara da olanak tanındığını belirtti.
IAB, bu yıl ödüllerdeki "kampanya-tekil" ayrımını yeniden adlandırarak "Araçlar, Taktikler ve Teknolojiler" ile "Stratejiler ve Amaçlar" olarak kategorileri böldü.
Mobil reklamın direkt hedef kitlesine ulaşmasını sağlayan başarılı medya planlamasıyla OMD ve tasarım, teknoloji ve reklam ağı ile öne çıkan mobilike, birlikte tasarladıkları "Yeni Clio mobil rich media" reklamı ile bu sene ilk kez açılan "IAB Standard Mobile Rich Media Display" kategorisi finalisti oldu. Türkiye'de mobil rich media reklamlarını ilk defa uygulayan ve birbirinden başarılı örneklere imza atan mobilike ve mobil medya planlama dünyasının öncülerinden OMD Türkiye, IAB standartlarına uygun olarak hazırladığı bu işle en başarılı seçilen ilk dört çalışma arasında yer aldı.
Mobil rich media reklamıyla, kullanıcının Yeni Clio'yu 360 derece döndürmesini sağlayan çalışma, otomobilin özelliklerini detaylı bir şekilde sunma imkanı buldu. Türkiye'de mobilde ilk defa uygulanan 360 derece araç tanıtımı, kullanıcıyı reklamla başarılı bir şekilde etkileşime geçirdi ve bu başarı sonuçlara da yansıdı. Aracın tabletin özelliklerini kullanarak birebir deneyimlenmesini sağlayan çalışma hedef kitlesine uygun olarak 13 farklı iPad dergi ve uygulama mecrasında yer aldı.
Yarışmanın sonuçları 24 Eylül'de New York'taki gala gecesinde açıklanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.