Giriş Tarihi: 6.06.2021 22:51 Son Güncelleme: 6.06.2021 22:55

UNESCO ve Guinnes Dünya Rekorlarına göre, yazılı eserleri 7236 kez tercüme edile, "en çok çevirisi yapılan yazar" unvanının sahibi kimdir?

Türk televizyonlarının en uzun soluklu ve reyting rekorları kıran bilgi yarışması Kim Milyoner Olmak İster izleyicilerini bu akşam yayınlanmakta olan bölüm ile ekranlara kilitledi. ATV ekranlarında yayınlanan Kim Milyoner Olmak İster Yarışması'nda bu akşam sorulan UNESCO ve Guinnes Dünya Rekorlarına göre, yazılı eserleri 7236 kez tercüme edile, "en çok çevirisi yapılan yazar" unvanının sahibi kimdir? sorunun cevabı merak konusu oldu. Merak edilen UNESCO ve Guinnes Dünya Rekorlarına göre, yazılı eserleri 7236 kez tercüme edile, "en çok çevirisi yapılan yazar" unvanının sahibi kimdir? sorusu cevabı

Türkiye'de televizyon ekranlarının en çok kazandıran ve izlenen bilgi yarışması Kim Milyoner Olmak İster yeni bölümü ile bu akşam atv ekranlarında seyirci ile buluşuyor ve yine birbirinden ilginç sorularla izleyenleri ekranlara kilitliyor. Az önce sorulan sorusu, UNESCO ve Guinnes Dünya Rekorlarına göre, yazılı eserleri 7236 kez tercüme edile, "en çok çevirisi yapılan yazar" unvanının sahibi kimdir? yarışmanın takipçileri tarafından merakla araştırılıyor. Peki, az önce sevilen yarışma milyonerde sorulan "UNESCO ve Guinnes Dünya Rekorlarına göre, yazılı eserleri 7236 kez tercüme edile, "en çok çevirisi yapılan yazar" unvanının sahibi kimdir? sorusunun cevabı şöyle;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.