Cumartesi 10.11.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 10.11.2018

Bir Zamanlar Çukurova liderliği kaptırmıyor

atv’nin sevilen dizisi “Bir Zamanlar Çukurova” liderliği kaptırmıyor. Dizi, bu hafta da “Tüm Kişiler”, “AB” ve “20+ABC1” kategorilerinde en fazla izlenen yapım oldu

atv ekranlarında perşembe akşamları yayımlanan "Bir Zamanlar Çukurova", "Tüm Kişiler", "AB" ve "20+ABC1" kategorilerinde en çok izlenen yapım oldu. Dizinin yeni bölümü, "Tüm Kişiler"de % 13.58 izlenme oranı, % 31.94 izlenme payı, "AB"de % 11.29 izlenme oranı, % 28.51 izlenme payı ve "20+ABC1"de % 13.74 izlenme oranı, % 30.43 izlenme payı alarak 100 program arasında birinci oldu. Yapımını TIMS&B Productions'ın, yapımcılığını ise Timur Savcı ve Burak Sağyaşar'ın üstlendiği dizi, heyecan dolu bölümüyle seyirciyi yine ekrana kilitledi. Züleyha, kendisini bekleyen büyük sürprizden habersiz, Demir ile katıldıkları davette, güzelliğiyle tüm dikkatleri üzerine çekti. Fakat geceye damga vuran olay, Züleyha'nın öldü sandığı Yılmaz ile karşı karşıya gelmesi oldu. Bu karşılaşma sonrası gözü iyice kararan Züleyha, Hünkar ve Demir'den hesap sormak için ne yapacak? Fekeli'nin desteği ile Yaman ailesinin karşısına bambaşka biri olarak çıkan Yılmaz, ilerleyen bölümlerde seyirciyi çok şaşırtacak.

Dizinin 9. Bölüm etiketi #mukadderat, bölüm başladıktan kısa süre sonra Twitter Türkiye Trending Topics listesine girdi ve bölüm sonuna kadar kalmayı başardı.

BİR ZAMANLAR ÇUKUROVA 9. BÖLÜM HEMEN İZLE

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.