Salı 25.06.2019 23:42
Son Güncelleme: Salı 25.06.2019 23:42

MEB sözleşmeli öğretmen atama takvimini açıkladı! 2019 MEB ile 20 bin sözleşmeli öğretmen atama tarihleri

Milli Eğitim Bakanlığı’ndan (MEB) son dakika açıklaması geldi. MEB, 20 bin sözleşmeli öğretmenin atamalarının yapılacağı tarihleri açıkladı. Gözlerini MEB’e çeviren öğretmenler atama takvimi ile ilgili en güncel bilgileri öğrenmek isterken aynı zamanda hangi eğitim kurumunu tercih edeceğini ve ne zaman göreve başlayacaklarını da bu takvimden öğrenecekler. İşte MEB, 20 bin sözleşmeli öğretmen atama takvimi ile ilgili ayrıntılar..

Öğretmen atama tarihlerini merak eden öğretmenler için son dakika müjdesi Milli Eğitim Bakanlığı'ndan geldi. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) 20 bin sözleşmeli öğretmen atama takvimi açıkladı. Açıklanan takvime göre, öğretmenler hangi eğitim kurumunu tercih edeceğini ve ne zaman göreve başlayacaklarını öğrenebilecekler. İşte, 20 bin sözleşmeli öğretmen atama takvimi..

MEB, 20 BİN SÖZEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMA TAKVİMİNİ AÇIKLADI

Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB), 20 bin sözleşmeli öğretmen alımına ilişkin tercih ve atama takvimi açıklandı.

Bakanlığın internet sitesinden açıklanan "2019 mart sözleşmeli öğretmen atama duyurusu çerçevesinde başvuranların tercih ve atama işlemine ilişkin takvim"e göre, öğretmen adaylarının eğitim kurumu tercihleri, 30 Temmuz-5 Ağustos'ta alınacak.

Sözleşmeli öğretmenler, 9 Ağustos'ta yapılacak atamalarının ardından 2 Eylül itibarıyla göreve başlayacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.