Perşembe 23.07.2015 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 23.07.2015 12:47

Turizmdeki Düşüş Müzeye De Yansıdı

Dünyanın sayılı müzelerinden birisi olan Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesi’ni ziyaret edenlerin sayısı, 2014 ve 2015 yıllarının aynı dönemine göre yaklaşık 9 bin kişi geriledi.
2014 Haziran ayı sonuyla yaklaşık 80 bin kişinin ziyaret ettiği Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesini, 2015 Haziran ayı sonuna kadar 71 bin kişi ziyaret etti. Saint John Şövalyelerinin inşa ettiği Bodrum Kalesi içinde kurulu olan müzede; Karyalı Prenses Salonu, İngiliz Kulesi, Doğa Roma Batığı, Türk Hamamı, Alman Kulesi, Cam Batığı Salonu, Yılanlı Kule, Uluburun Batığı, Zindan gibi bir çok bölüm bulunuyor.
Yurtdışından ilk kez Bodrum’a gelen turistlerin mutlaka ziyaret ettiği Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesinin ziyaretçi sayısının, Ramazan Bayramıyla birlikte başlayan turizm hareketliliğine bağlı olarak Temmuz ayı sonunda artması tahmin ediliyor.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Mugla Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Mugla Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

MUGLA HAVA DURUMU

1 Mayıs 2024 Çarşamba

28 º

28 º / 13 º
Çok Bulutlu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.