Pazartesi 08.06.2009
Son Güncelleme: Pazartesi 08.06.2009

Otomotiv ÖTV sınavını geçti hükümetin sektöre bakışı değişti

Yaklaşık 8 yıl aradan sonra Türk otomotiv pazarında yeniden liderlik koltuğuna oturan Tofaş'ın CEO'su Ali Pandır, otomotiv sektörünün ÖTV sınavından başarıyla geçtiğini söyledi. Toplam satışlarda yerli oranının artışıyla sektörün hükümet nezdindeki imajının da güçlendiğini belirten Pandır, "Son 5 ayda sattığımız araçların yüzde 88'ini Türkiye'de ürettik. Toplam satışlarda yerli oranı bizimde de katkımızla yüzde 46'ya çıktı. Yani Türk otomotiv sektörü ÖTV sınavından başarıyla geçti. Yerli oranının artmasıyla sektörün hükümet nezdindeki imajı da güçlendi" dedi. Liderliğin tesadüf olmadığının altını çizen Pandır, bunun son 4 yıldır her alanda gerçekleştirdikleri evrimin bir meyvesi olduğunu söyledi. Pandır, görüşlerini şöyle paylaştı: "Türkiye'de daha önce bu evrimi ispat edeceğimiz bir ortam yoktu. Stratejiler tamamen kampanya odaklıydı. ÖTV indirimiyle birlikte gerçek gücümüzü gösterdik. Son iki aydaki performansımızla Ocak-Mayısta açık ara lideriyiz. Bunu ÖTV indirimi devam etse de etmese de sürdürmek istiyoruz. Biz bu başarıyı sadece satarak değil üreterek elde ettik."

PAZAR LİDERİ

Mayıs'ta 1 bin 71 adet satış gerçekleştiren Tofaş, toplam pazarda yüzde 17.5'lik pazar payıyla geçtiğimiz ay en çok tercih edilen marka unvanını elde etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.