Salı 28.07.2009

Chery'nin yeni modeli Niche yıl sonunda Türkiye'de

Chery, 2009'da olduğu gibi 2010 model yılında da yeni modelleriyle dikkat çekiyor. İlk olarak 2008 yılında Türkiye ile tanıştırdığı SUV segmentindeki otomobili Tiggo3'e otomatik şanzıman seçeneği ekleyen Chery, Kimo modeliyle özellikle kadın tüketicileri yakaladı. Bordo, demir grisi, kırmızı altın, koyu lacivert ve okyanus mavisi olmak üzere 5 farklı renk seçeneği ile satışa sunulan Chery Kimo'nun çekik gözlü farları, doğduğu ülkede yaşayan Uzakdoğu halkının gözlerinden esinlenerek tasarlandı. Dış tasarımına olduğu kadar iç tasarımına da özen gösterilen Kimo modelinde, kadın sürücülerin istedikleri herşeyi yanlarında taşıyabilmeleri için her türlü konfor düşünülmüş. Kimo'da Chery üretimi 83 beygir güç üreten 1.3 litrelik benzinli ve 5 ileri manuel şanzıman bulunuyor.

7 renk seçeneği var

Chery'nin bir başka yeniliği de 2009 yılı son çeyreğinde satışa sunulması planlanan Chery Niche modeli. 1.6 lt Standart, 1.6L Elite, 1.8L Luxury versiyonlarının bulunduğu Niche'de Chery beyazı, kurt grisi, büyülü siyah, nasdaq gümüşü, tutkulu kırmızı, Asya mavisi ve indicolite altından oluşan 7 renk seçeneği sunuluyor. Çin'de "2008'in en popüler otomobili", "2008'in en iyi konsept otomobili" seçilen Niche, 100 bin km yol testini başarıyla geçen ilk Çin otomobili olma özelliğine de sahip. 2009'un son çeyreğinde Türkiye'de satışa sunulacak Chery'nin Niche modelinin hatchback versiyonu Chance adıyla otomobil severlerle buluşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.