Salı 25.08.2009

Yakıt tüketimi düşük ticari kazandırıyor

Ticari aracın kullanım maliyetinin, yüzde 60'nın yakıt tüketim bedelinden oluştuğunu unutmayın. Kararınızı maliyet hesabını yaptıktan sonra verin

Ticari araçlarda rekabetin veseçeneklerin artması ticari araç müşterilerini daha bilinçli hale getirdi. Ticari araç sahipleri artık kazanç sağlamak amaçlı kullandıkları araçlarının sadece satın alma bedeline değil, kullanım maliyetlerine de dikkat etmeye başladı. Ticariler sürekli yollarda olup, yüksek kilometre yaptıkları için, düşük yakıt tüketimi olan ekonomik motorlar tercih ediliyor. Yapılan çalışmalar, aracın sahibine olan kullanım maliyetinin yüzde 60'ını yakıt tüketim bedelinin oluşturduğunu gösteriyor. Kullanıcının araç için yaptığı diğer bir harcama ise bakımdır. Bakım maliyetinde, aracın bakımda ne kadar harcama yapıldığının yanı sıra hangi sıklıkta bakıma girdiği de önemli. Bakım, kullanım maliyetlerinin yaklaşık yüzde 10'unu oluşturuyor. Bilinçli tüketiciler, araçlarının ikinci el bedelini de göz önünde bulunduruyor. Birinci el ve ikinci el alış ve satışından doğan fark maliyetin yüzde 30'nu oluşturuyor. Hafif ticari araçlar taşıma amaçlı kullanıldıkları için, yapılan kullanım maliyeti hesaplamasında, yükün kg ve metreküpün taşınmasının ne kadara mal olduğu da önemli. Tek başına kullanım maliyeti düşük görülüp, aynı yükü 2 seferde taşıyan bir aracın 1 kerede taşıyana göre daha hesaplı olduğu söylenemez.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.