Salı 27.10.2009

Navigon Türkiye pazarına girdi

Avrupa'nın en hızlı büyüyen GPS markası olan ve ürünleri 20 ülkede tüketiciyle buluşan Navigon AG, oyun pazarının lider markası Nintendo'yu Türkiye'ye kazandıran Nortec Eurasia güvencesiyle Türk pazarına giriyor. Gelecek 10 yılda Türkiye'de 5 milyon adet GPS cihazı satılması bekleniyor. Ortalama cihaz fiyatı 200 Euro olarak kabul edildiğinde pazarın büyüklüğünün 1 milyar euroya ulaşacağı tahmin ediliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.