Son Güncelleme: Pazartesi 26.04.2010
Volvo küçük motorlu S60'la Mercedes ve BMW'yi vuracak
Mercedes ve BMW'den sonra Volvo'da vergi avantajına sahip 1.6 lt. motorlu S60 modelini pazara sunmaya hazırlanıyor. S60'ın 1.6 lt. otomatik vitesli versiyonu 2011'in ilk üç ayında gelecek
SATIŞLARI % 96.6 ARTTI
Geçen yıl ÖTV indirimiyle yakalanan ivmenin, bu yıl da sürdüğünü söyleyen Reutergardh, Volvo'nun Türkiye'de ilk üç ayda satışını en çok artıran marka olduğunu kaydetti. Volvo'nun satışları 3 ayda yüzde 96.6 artarak 627 adete yükselirken, Türkiye Volvo'nun Avrupa'da satışlarını en fazla artıran ülkesi oldu. Volvo, Otomotiv Distribütörleri Derneği verilerine göre, ilk üç ayda satışları en çok artıran 18 firma arasında ilk sırada yer alırken, diğer rakiplerin artış oranları yüzde 15 ile 66 arasında değişti. Volvo'dan sonra en yüksek artış yüzde 80 ile Porsche'de yaşandı. Çinli Geely'nin Volvo'yu satın almasının da bu ivmede etkili olduğunun altını çizen Reutergardh, "Belirsizlik ortadan kalktı. Bu durum olumlu etkiledi. Ayrıca, haberlerde devamlı Volvo'nun adının geçmesi, markaya olan ilgiyi artırdı" dedi.
VOLVO'NUN ÇİNLİ GEELY'E SATILMASI REKLAM ETKİSİ YARATTI
Volvo'nun Çinli Geely'e satışının ardından tüm dünyada markaya olan ilgiyi artırdığının altını çizen Reutergardh, bu ilgiyi sadece satış rakamlarında değil internet sitesine giriş sayısıyla da gördüklerini söyledi. Reutergardh, satışın ardından Türkiye'de de web sitesine girişlerde artış olduğunu kaydederek, "Türkiye, Volvo dünyası içinde en çok web site ziyareti yapılan 10'uncu ülkeydi. Şimdi Fransa ve Rusya'ya geçerek 9'unculuğa yükseldik" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Yılın transferi gerçekleşti
- 2 Elektrikli otoyu mobil şarjla sevdirecek
- 3 Yılın Otomobili’nde ilk tur tamamlandı
- 4 Avrupa’da dördüncü kez lider oldu
- 5 Sektörden 12 kat daha fazla büyüdü
- 6 Elektrikli araçlarla 125. yılında şov
- 7 Fransa’daki fuara Türkiye’den çıkarma
- 8 20 bin TL değerinde şarj kartı hediye
- 9 Passat sedan üretimi sona erdi
- 10 Alman markanın SUV atağı